Przetargi.pl
Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Miasta Zamość

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37
  • Data zamieszczenia: 2024-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13

Adres email: zamowienia@zamosc.pl

Telefon: 84 677 23 37

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Miasta Zamość

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Zamość, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Miasta Zamość” (dalej „inwestycja”).2. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie założeń przyjętych w Programie funkcjonalno-użytkowych „Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w Zamościu. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych”, opracowanie lipiec 2024 r., który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ oraz zgodnie z „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych – WR-D-41-1”. Załącznik nr 10 stanowi część kosztową PFU.4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie doświetlenie niżej wymienionych przejść dla pieszych na terenie Miasta Zamość:1) przejście dla pieszych na ul. Ciepłej przy LIDL,2) przejście dla pieszych na ul. Hrubieszowskiej – wjazd do stacji PKN ORLEN,3) przejście dla pieszych na ul. Hrubieszowskiej przy osiedlu „Małe Ciche”,4) przejście dla pieszych na ul. Kilińskiego 13,5) przejście dla pieszych na ul. Kilińskiego 64,6) przejście dla pieszych na ul. Kilińskiego 68,7) przejście dla pieszych na ul. Okrzei przy skrzyżowaniu z ul. Orzeszkowej i Przyjaźni,8) przejście dla pieszych na ul. Sienkiewicza przy skrzyżowaniu z Bulwarem Schwabisch Hall,9) przejście dla pieszych na ul. Partyzantów przy skrzyżowaniu z ul. Narutowicza,10) przejście dla pieszych na ul. Partyzantów przy II LO,11) przejście dla pieszych na ul. Partyzantów przy skrzyżowaniu z ul. Młodzieżową.5. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1) Sporządzenie lub pozyskanie mapy do celów projektowych – mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:1000 (lub 1:500), 2) Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) 3) Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),4) Opracowanie Projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1518),5) Opracowanie projektu wykonawczego – w przypadku konieczności (uwarunkowania lokalne) wydanych warunków technicznych należy wykonać projekty budowlane branżowe na podstawie obowiązujących przepisów,6) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, którego zaopiniowanie z organem zarządzającym ruchem musi poprzedzać opracowanie projektu budowlanego,7) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót,8) Opracowanie kosztorysów inwestorskich,9) Opracowanie przedmiarów robót,10) Opracowanie materiałów projektowych uzupełniających, niezbędnych do uzyskania opinii, uzgodnień, warunków i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,11) Opracowanie badań i analiz uzupełniających. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,12) Uzyskanie zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę dla całego przedmiotowego przedsięwzięcia, Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,13) Zrealizowanie robót zgodnie z uzyskanym zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, w oparciu o projekty budowlane i wykonawcze przedstawione przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego oraz Zarządcę drogi po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę,14) Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,15) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót. Rozliczenie końcowe wykonanych robót, należy wykonać oddzielnie dla każdego przejścia wymienionego w pkt 4.16) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony Projektantów Wykonawcy,17) Przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiającemu,18) Sporządzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 egz.),19) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (4 egz.), z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych,20) Przygotowanie niezbędnych dokumentów do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót.6. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:1) współdziałania z Inspektorem nadzoru,2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,3) zagospodarowania terenu budowy i utrzymania zaplecza budowy, prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,6) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienia serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, 7) usunięcia na swój koszt wad lub usterek robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,8) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących w czasie realizacji umowy,9) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,10) przygotowania dokumentacji powykonawczej (4 egz.), o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego min. deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości na wbudowane materiały i urządzenia, niezbędne uzgodnienia/decyzje oraz kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, wraz z kosztorysem powykonawczym wykonanych robót oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (4 egz.),11) pokrycia kosztów związanych z: a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy, b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów,c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia, d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,f) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej, g) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych, h) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,i) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, koszt demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych, także na działkach osób trzecich,j) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,k) oznakowaniem objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, l) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej, m) odtworzeniem dróg i terenów zielonych, n) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, o) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,12) wykonania wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

Kod CPV: 45231000-5

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną