- Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
Adres email: zamowienia@pomorskie.eu
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury informujących o wjeździe na teren województwa pomorskiego.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Część nr 1 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 22 w miejscowości Lędyczek (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).Część nr 2 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 20 w miejscowości Miłocice (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Architektoniczno-Budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzory umów, które stanowią: załącznik nr 2a do SWZ dla części nr 1 zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części nr 2 zamówienia.4. Obiekty Małej Architektury należy wykonać według szczegółowych wytycznych zawartych w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym.5. Zamawiający uzyskał zgody dotyczące możliwości montażu Obiektów Małej Architektury dla danej lokalizacji.6. Po stronie Wykonawcy konieczne będzie uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego na czas czynności związanych z montażem Obiektu Małej Architektury.7. Wniosek o zajęcie pasa drogowego dotyczący lokalizacji Obiektu Małej Architektury po montażu będzie po stronie Zamawiającego.8. Minimalny termin gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, przy czym termin gwarancji jakości na elementy konstrukcji ocynkowanych stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XX SWZ.9. Wykonawca ramach realizacji Umowy przyjmie na siebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.10. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu Umowy.11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.12. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.14. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.18. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.22. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury informujących o wjeździe na teren województwa pomorskiego.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Część nr 1 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 22 w miejscowości Lędyczek (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).Część nr 2 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 20 w miejscowości Miłocice (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Architektoniczno-Budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzory umów, które stanowią: załącznik nr 2a do SWZ dla części nr 1 zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części nr 2 zamówienia.4. Obiekty Małej Architektury należy wykonać według szczegółowych wytycznych zawartych w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym.5. Zamawiający uzyskał zgody dotyczące możliwości montażu Obiektów Małej Architektury dla danej lokalizacji.6. Po stronie Wykonawcy konieczne będzie uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego na czas czynności związanych z montażem Obiektu Małej Architektury.7. Wniosek o zajęcie pasa drogowego dotyczący lokalizacji Obiektu Małej Architektury po montażu będzie po stronie Zamawiającego.8. Minimalny termin gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, przy czym termin gwarancji jakości na elementy konstrukcji ocynkowanych stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XX SWZ.9. Wykonawca ramach realizacji Umowy przyjmie na siebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.10. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu Umowy.11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.12. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.14. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.18. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.22. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Kod CPV: 44200000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
Brak podobnych przetargów.