- Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek 8
Adres email: um@miasteczko-slaskie.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: „Świadczenie usług projektowych i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe oraz roboty budowlane, mające za przedmiot budowę ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla projektu pn.: „Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”, opracowanym przez Collect Consulting S.A., stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.I. Przedmiotem zamówienia jest:1. świadczenie usług projektowych polegających na:a) sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, kierując się Programem Funkcjonalno-Użytkowym, którego rozwiązania zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i otrzymanych warunków technicznych, a także opracowaniu wniosku o pozwolenie na budowę, b) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji drogowej w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;2. wykonanie robót budowlanych - zakres robót należy wykonać w oparciu o wykonaną dokumentację projektową, po jej uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu w decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym dla projektu pn. „Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”.II. W ramach zamówienia należy także:1. w czasie projektowania raportować Zamawiającemu w okresach miesięcznych o postępach prac projektowych, do 3. dnia każdego miesiąca kalendarzowego według stanu na ostatni dzień miesiąca poprzedniego;2. przekazać Zamawiającemu egzemplarz kompletnej i zatwierdzonej przez Starostę Tarnogórskiego dokumentacji projektowej i ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę;3. wykonać dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych), sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 2. egzemplarzach;4. wznowić znaki geodezyjne w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót;5. wykonać dokumentację powykonawczą w 2. egzemplarzach;6. po zakończeniu inwestycji uporządkować plac budowy i tereny przyległe wykorzystywane dla potrzeb budowy.
Kod CPV: 45233120-6
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: