- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
Adres email: zp@glucholazy.pl
Telefon:
Strona internetowa: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy w 2025r
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy:I. Utrzymanie terenów trawiastych:- trawniki dywanowe – parki i skwery- pozostałe trawniki - skarpy, pobocza dróg, rowy i inne terenyII. Park zdrojowy, place reprezentacyjne, place zabaw, alejki spacerowe, siłownie zewnętrzneIII. Drzewa i krzewyIV. Kwiaty jednoroczne i rośliny wieloletnie (rabaty, donice wiszące)V. ŻywopłotyVI. FontannyVII. Arboretum i Zielnik2. Szczegółowy zakres prac określono w:- Specyfikacji technicznej - Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy, - Wykazie terenów trawiastych (Załącznik do Specyfikacji technicznej)- Wykazie pozostałych elementów zieleni (Załącznik do Specyfikacji technicznej)Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SWZ- dokumentacja techniczna.
Kod CPV: 77310000-6
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiada doświadczenie, to jest: w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, wykonuje co najmniej jedną usługę (umowę) polegająca na utrzymaniu zielni miejskiej o wartości min. 200 000,00 zł brutto.- wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonanaUwaga: usługi nadal wykonywane będą zaliczane tylko w części już wykonanej.Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, a w przypadku oferty złożonej wspólnie –wymagane jest aby jeden z wykonawców składających wspólnie ofertę wykazał się wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem) , jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.b) dysponuje, bądź będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami). W dyspozycji Wykonawcy winna być co najmniej:- samobieżne kosiarki z koszem minimum 2 szt.,- kosiarki spalinowe z koszem minimum 2 szt.,- kosy spalinowe z osłonami minimum 3 szt.,- nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów, minimum 1 szt.- ciągnik z przyczepą minimum 1 szt.- samochód dostawczy minimum 1 szt.UWAGA:Powyższy potencjał techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się łączne spełnienie warunku przez wykonawców- dotyczy pkt b).Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postepowaniu:- wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia;- jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający niedopuszcza, by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług;- Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur;- Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Utrzymanie parków i zieleńców w okresie w latach 2024- 2025 dla Rejonu 4 – Dolina Jasienia
- Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Części 8 - Stare Miasto – Bałuty Zachodnie
- Prace porządkowo-ogrodniczych w otoczeniu pomników i miejsc pamięci narodowej powierzonych Zarządowi Terenów Publicznych lub znajdujących się na terenach administrowanych przez ZTP.