Przetargi.pl
„Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna” – II postępowanie

  • Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757212050
  • Data zamieszczenia: 2025-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA

Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 20

Adres email: poczta@olszyna.pl

Telefon: 757212050

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: „Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna” – II postępowanie

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna” - II postępowanie.Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy i miasta Olszyna. Zakres Zimowego Utrzymana Dróg objęty zamówieniem.Prace ZUD będą wykonywane obejmują:• Koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej:- zorganizowanie punktu kierowania pracami ZUD, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za przygotowanie do ZUD i kierowanie pracami zimowego utrzymania,- monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem,- prowadzenie Dziennika Pracy ZUD.• Przygotowanie sprzętu niezbędnego do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości zimowej. Każdy pojazd należy wyposażyć w dwie lampy reflektorowe oraz jedną zespoloną lampę ostrzegawczą.• Przygotowanie materiałów uszorstniających:- mieszanki piasku z 4% solą do zwalczania śliskości na jezdniach,- piasku o uziarnieniu 0-2 mm do zwalczania śliskości na chodnikach, placach. Wyposażenie miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego w piasek, bieżące uzupełnianie piasku.•Zgarnianie śniegu z jezdni, chodników i przejść dla pieszych, zatok postojowych, autobusowych i parkingów na odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. Wykaz dróg przedstawiono w załączniku nr 11 do SWZ.•Zwalczanie śliskości na chodnikach, przejściach dla pieszych, poprzez posypywanie piaskiem w określonym standardzie.•Zwalczanie śliskości na jezdni poprzez posypywanie mieszanką piasku z 4% solą w określonym standardzie.•Odśnieżanie jezdni i chodników na odcinkach wymienionych w załączniku 11 do SWZ.•Załadunek i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego nagromadzenia. Czynność ta będzie wykonywana w sytuacjach wyjątkowych, wyłącznie na zalecenie Zamawiającego i w uzgodnionym zakresie co do ilości i miejsca składowania śniegu.• Sprzątanie ulic po zimie – zamiatanie jezdni zamiatarką mechaniczną oraz ręcznie, zebranie piasku zgromadzonego przy krawężnikach, w ściekach, z zagospodarowaniem odpadów.• Gotowość do ZUD rozumiana jako stan pogodowy, w którym nie ma potrzeby podejmować akcji czynnej na drogach, ale koniecznym jest utrzymanie w stałej gotowości technicznej sprzętu do odśnieżania (co najmniej 2 pługi) i usuwania śliskości (co najmniej 1 piaskarka). Personel obsługi sprzętu oraz sprzęt do odśnieżania powinien podjąć pracę na drodze w ciągu max. 1 godz. od telefonicznego zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia akcji ZUD.Zamawiający wprowadza stałe (płatne) okresy gotowości do ZUD w sezonie zimowym tj.- od dnia 1 lutego 2025 r. do dnia 31 marca 2025 r. oraz od dnia 16 listopada 2025r. do dnia 31 grudnia 2025r.• Termin sprzątania ulic po zimie – prace należy zakończyć nie później niż do dnia 30 kwietnia 2025 r., termin ten może ulec wydłużeniu na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, jednak nie dłużej niż do dnia 15 maja 2025r.ORGANIZACJA ZUD1) W celu sprawnego prowadzenia ZUD Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dyżurnych, którzy będą kierować pracami ZUD i na żądanie Zamawiającego przekazywać informacje o warunkach przejezdności na drogach.2) Wykonawca zobowiązany jest do:- zabezpieczenia środków łączności przewodowej i bezprzewodowej,- zabezpieczenia dostępu do poczty elektronicznej i własny /stały/ adres poczty elektronicznej dostępny 24 h na dobę,- zestawienie sprzętu i materiałów,- przedłożenia harmonogramu dyżurów Wykonawcy ZUD.3) Koszty funkcjonowania pracy personelu kierującego ZUD będą pokryte z ryczałtu miesięcznego za gotowość do ZUD.

Kod CPV: 90630000-2

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną