Przetargi.pl
Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini

  • Adres: 32-540 Trzebinia, Matejki 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2025-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.

Adres: 32-540 Trzebinia, Matejki 1

Adres email: mzn@mzn-trzebinia.pl

Telefon:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini

Opis zamówienia: 7.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: CPV: 90910000-9 – Usługi sprzątania CPV: 90911200-8 – Usługi sprzątania budynków CPV: 90911300-9 – Usługi czyszczenia okien CPV: 90919200-4 – Usługi sprzątania biur CPV: 90920000-2 – Usługi w zakresie odkażania urządzeń CPV: 90921000-9 – Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 7.2 Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosować wyłącznie profesjonalne produkty chemiczne z kartami charakterystyki oraz zgodnie z przyporządkowaniem do pomieszczeń/urządzeń zawartym w technologii - z rozbiciem na: 1) Sprzątanie bieżące; 2) Dezynfekcja; 3) Konserwacja; 4) Sprzątanie gruntowne. 7.3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędne środki czystości oraz narzędzia gwarantujące właściwą jakość realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. 1) środki myjące, czyszczące, konserwujące posiadające w swym składzie substancje niebezpieczne powinny posiadać: kartę charakterystyki; 2) preparaty dezynfekcyjne, będące wyrobami medycznymi powinny posiadać: deklarację zgodności i certyfikat CE; 3) preparaty dezynfekcyjne będące produktami biobójczymi powinny posiadać: pozwolenie na obrót produktami biobójczymi; 4) kosmetyki/produkty kosmetyczne powinny posiadać zgłoszenie do CPNP (internetowy Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych); 5) W przypadku stosowanych preparatów należy pamiętać, by nie stosować środków powszechnie stosowanych w gospodarstwie domowym. W kontakcie z woda basenową preparaty specjalistyczne nie mogą zmieniać struktury wody. Zaleca się stosowanie systemu dozującego środki chemiczne;6) Zmiana wszelkich środków może nastąpić tylko za zgodą lub na polecenie Managera ds. technicznych obiektu. 7.4. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z planem higieny obiektu, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy z uwzględnieniem technologii i kolejności sprzątania poszczególnych pomieszczeń/urządzeń oraz godzinami przerw pracowników – dopuszcza się zmiany przerw w przypadku dużej ilości klientów na obiekcie. 7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących określone w załączniku nr 7 do SWZ czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222 z późn. zm.).7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika; 2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt. 1) ppkt b) projektu umowy (załącznik nr 8 do SWZ). 7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.7.15. Zamawiający w drodze odrębnej umowy najmu, może udostępnić pomieszczenie o powierzchni ok. 6,7 m ² w celu przechowywania urządzeń, środków czystości oraz wszelkich niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia materiałów. Pomieszczenie do zagospodarowania przez Wykonawcę we własnym zakresie. 1) koszt najmu: 250,00 zł netto miesięcznie.

Kod CPV: 90910000-9

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną