Przetargi.pl
Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie 01.02.2025 - 31.01.2026

  • Adres: 81-374 Gdynia, Zawiszy Czarnego 1B
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

Adres: 81-374 Gdynia, Zawiszy Czarnego 1B

Adres email: zamowienia.publiczne@muzeummw.pl

Telefon:

Strona internetowa: www.muzeummw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie 01.02.2025 - 31.01.2026

Opis zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w obiektach Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie 01.02.2025 - 31.01.2026.3.2. Muzeum jest otwarte dla zwiedzających w następujące dni: od wtorku do niedzieli oraz w dni świąt państwowych ważnych dla MON, tj. 3 maja, 28 czerwca, 15 sierpnia, 11 i 28 listopada. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin pracy Muzeum, o czym Wykonawca zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.3.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był realizowany minimum przez 3 osoby wykonujące bezpośrednio prace w obiekcie. Zakres obowiązków powinien być przyporządkowany na stałe dla każdej z w/w osób w zakresie (przykładowo):- obsługa szatni, - obsługa porannego i popołudniowego sprzątania biur (poniedziałek – piątek, minimum 4h) plus obsługa popołudniowego sprzątania ekspozycji – 4h, - interwencyjne sprzątanie ekspozycji od wtorku do niedzieli (w godzinach otwarcia dla zwiedzających).3.4. Podział prac powinien być stały (uzgodniony z Zamawiającym). Zmiany dopuszczalne są tylko w uzasadnionych przypadkach.3.5. Zamawiający wymaga ustanowienia osoby do nadzoru personelu Wykonawcy – koordynatora, który będzie dostępny w godzinach pracy osób realizujących usługi.3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzątanie budynku głównego z częścią wystawienniczą i biurową, audytorium oraz nowego podziemnego magazynu studyjnego. Zamawiający określa następujące wymogi w zakresie sprzątania ww. powierzchni:a) Poziom K1 i K3 od wtorku do niedzieli:- powierzchnie wystawowe: podłogi kamienne: 500 m2 + parkiet: 180 m2 + przeszklenia: 2 x 75 m2- powierzchnie pozostałe: 550 m2 (terakota, blacha) + 300 m2 (parkiet) + 220 m2 (wykładzina)b) Poziom K2 od wtorku do niedzieli:- powierzchnie wystawowe: podesty stalowe: 50 m2 + parkiet: 280 m2 + przeszklenia: 2 x 20 m2 + zabudowy/gabloty 80 mb. (wys. 3,5 m)- powierzchnie pozostałe: terakota 30 m23.7. Zakres przedmiotu zamówienia w części wystawienniczej K1(z holem wejściowym)+K2+K3 obejmuje:a) Dwuzmianowy serwis porządkowy oraz obsługa szatni w dni otwarcia Muzeum dla zwiedzających:- stałe sprzątanie w godz. 07:00- 10:00,- całodzienne sprzątanie interwencyjne (jednoosobowe) obiektu w godzinach od 10:00 do 18:00,- obsługa szatni (ze stałym utrzymaniem porządku) w godzinach od 10:00 do 18:00.b) Codzienne sprzątanie ekspozycji wystawienniczych (w tym holu wejściowego), socjalnych, ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń ogólnodostępnych obejmuje:- zamiatanie ręczne / odkurzanie parkietów na ekspozycjach wewnętrznych (szczotki z włosia),- zamiatanie ręczne / odkurzanie i zmywanie maszynowe posadzek i podestów niedrewnianych,- zmywanie ręczne posadzek niedrewnianych w miejscach niedostępnych dla maszyny czyszczącej, czyszczenie drzwi wejściowych,- czyszczenie wnęk, wycieraczek wewnątrz obiektu i wycieraczek przy wejściach do obiektu, - opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, czyszczenie windy, poręczy i przeszkleń,- sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, uzupełnianie środków czystości i higienicznych, wymiana worków w pojemnikach na nieczystości w pomieszczeniach sanitarnych według potrzeb,- czyszczenie luster, dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych, - odkurzanie podłóg i foteli w Audytorium oraz kącika edukacyjnego na K1 (z wycieraniem mebli)c) w ramach sprzątania interwencyjnego (wg potrzeb określonych przez nadzorujących pracowników MMW): - zamiatanie / wycieranie podłogi i schodów, - polerowanie śladów na zewn. powierzchniach szklanych gablot (bez monitorów):- polerowanie poręczy i przeszkleń wokół powierzchni wystaw i holu wejściowego,- odkurzanie podłóg i foteli w audytorium oraz kącika edukacyjnego na K1- ewentualne sprzątanie windy, toalet itp. miejsc użytkowanych przez zwiedzających.Pozostałe informacje zawiera pkt 3 SWZ.

Kod CPV: 90910000-9

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego następujące warunki udziału w postępowaniu:7.1. Dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- nie wymaga się.7.2. Dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:- nie wymaga się.7.3. Dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200.000 zł.7.4. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:7.4.1. Wykonawca musi wykazać, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedną usługę sprzątania w instytucji kultury, wykonywaną przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości minimum 150.000 zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek zostanie spełniony, jeśli w ramach trwającej umowy o wartości minimum 150.000 zł Wykonawca świadczy tę usługę przez co najmniej 12 miesięcy.Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w §3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065).7.4.2. Wykonawca musi wykazać, że:a) Skieruje do realizacji zamówienia osobę pełniącą funkcję koordynatora, która posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w kierowaniu zespołem co najmniej 3 osobowym, wykonującym usługi sprzątania w co najmniej trzech różnych budynkach użyteczności publicznej, należących do różnych podmiotów.Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w §3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065.b) Skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w osoby nie mogą być karane oraz muszą posiadać co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w sprzątaniu ekspozycji wystawienniczych w instytucjach kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie obu ww. funkcji, tj. aby koordynator realizował usługi sprzątania.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną