Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Żydowskiego Instytutu Historycznego im. Emanuela Ringelbluma

  • Adres: 00-090 Warszawa, Tłomackie 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 827 92 21
  • Data zamieszczenia: 2024-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Zydowski Instytut Historyczny im. Emanuela Ringelbluma

Adres: 00-090 Warszawa, Tłomackie 3/5

Adres email: secretary@jhi.pl

Telefon: 22 827 92 21

Strona internetowa: www.jhi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Żydowskiego Instytutu Historycznego im. Emanuela Ringelbluma

Opis zamówienia: OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA usługi ochrony osób i mienia, przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.0.1995 z późn. zm.), na rzecz Żydowskiego Instytutu Historycznego im. Emanuela Ringelbluma1. Przedmiotem zamówienia jest:1.1. Ochrona fizyczna osób i mienia, przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.0.1995 z późn. zm.) oraz przepisy Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą..1.2. W ramach całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz przeciwdziałania zagrożeniom Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą zdrowia lub innymi zagrożeniami budynku oraz terenów przyległych (wraz z parkingiem) Żydowskiego Instytutu Historycznego w Warszawie (00-090) zlokalizowanego przy ul. Tłomackie 3/5, (dalej w skrócie ŻIH) oraz ludzi i rzeczy w nim się znajdujących ze szczególnym uwzględnieniem ochrony eksponatów prezentowanych w Instytucie. Zamówienie obejmuje również usługę dozoru sal wystawowych, obsługę punktu kontroli osób/bagaży i wydawania kluczy. A szczególnie, do: 1.2.1. utrzymania posterunków stałych,1.2.2. stałego patrolowania stref wymagających szczególnej ochrony, wewnątrz Obiektu, oraz na zewnątrz obiektu,1.2.3. dozorowania sygnałów przekazywanych przez system elektronicznej kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, system napadu i włamania oraz systemu ochrony ppoż. 1.3. podejmowanie interwencji przy użyciu grupy interwencyjnej w razie zaistnienia takiej potrzebyw wynajmowanych powierzchniach biurowych w budynkach przy pl. Bankowym 2 w Warszawie oraz przy ul. Andersa 6 w Warszawie.1.4. Usługa świadczona będzie przez pracowników ochrony w systemie: 1.4.1. całodobowo – 24/7 w tygodniu, w zmianach 24 i 12 godzinnych, w zależności od możliwości Wykonawcy i uzgodnień z Zamawiającym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Lista osób realizujących przedmiot zamówienia ze wskazaniem ich imienia i nazwiska oraz kwalifikacjami będzie stanowić załącznik do umowy. 1.4.2. zmiana dzienna w godz. 08:00-20:00 – Trzech pracowników ochrony,1.4.3. zmiana nocna w godz. 20:00-08:00 – Dwóch pracownik ochrony.1.4.4. Łączna przewidywalna ilość roboczogodzin w ciągu roku: 1.4.5. Minimalna ilość roboczogodzin w ciągu roku: 212761.4.6. Maksymalna ilości roboczogodzin w ciągu roku: 21 396 (w tym 120 rb/h przeznaczone na obsługę dodatkowych wydarzeń organizowanych przez Żydowski Instytut Historyczny)1.5. Po zawarciu umowy, Zamawiający bezzwłocznie udostępni Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje, których znajomość jest konieczna dla prawidłowego wykonywania obowiązków, w szczególności:1.5.1. informacje dotyczące lokalizacji, w której pełniona będzie służba, 1.5.2. zapoznanie ze strukturą Obiektu,1.5.3. Planu Ochrony,1.5.4. rozkład czasu pracy.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania niezbędnej dokumentacji w postaci instrukcji ochrony, w porozumieniu i według wytycznych Zamawiającego regulujących funkcjonowanie personelu ochrony oraz innych komórek organizacyjnych Obiektu. W trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania modyfikacji ww. dokumentów na wniosek Zamawiającego, w zależności od zaistniałych potrzeb. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego sporządzenia dodatkowych dokumentów w trakcie realizacji umowy (tj. po upływie 30 dni od zawarcia umowy), Wykonawca zobowiązany będzie do ich opracowania i przekazania upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania1.7. Termin realizacji: od 12:00 31.12.2024 do 23:59 31.12.2025 r.

Kod CPV: 79710000-4

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 upzp, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy,1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów: posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia,1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na co najmniej 2 000 000,00 (słownie: dwa miliony) zł,1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu poświadczającego spełnianie normy ISO 9001 (np. ISO 9001:2015 lub równoważny) w zakresie fizycznej i technicznej ochrony osób i mienia, potwierdzającego wdrożenie i stosowanie systemu jakości usług.1.4.2. zrealizowanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług ochrony osób i mienia przez okres minimum 10 miesięcy o wartości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto każda. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień sumujących się do wskazanej wartości – jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.1.4.3. Dysponuje własną grupą interwencyjną SUFO (Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Obronne)2. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 upzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 oraz ust. 2 upzp Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną