- Adres: 45-372 Opole, ul. Augustyna Kośnego 53
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 44 33 121; 77 44 33 100
- Data zamieszczenia: 2025-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: 45-372 Opole, ul. Augustyna Kośnego 53
Adres email: przetargidlg@szpital.opole.pl
Telefon: 77 44 33 121; 77 44 33 100
Strona internetowa: www.szpital.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: TP.D.LN NŻ.74.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
Opis zamówienia: Zakup wraz z dostawą przetworów oraz innych artykułów spożywczych przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 1. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą przypraw przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 2. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą cukru oraz wyrobów cukierniczych przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 3. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą batonów owocowych przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 4. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą mąki oraz strączków przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 5. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą makaronów przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 6. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą kaszy, ryżu oraz płatków przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 7. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zakup wraz z dostawą kawy oraz herbaty przez okres 6 miesięcy - ZADANIE NR 8. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone zostały:1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) w odpowiednim FORMULARZU CENOWYM zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ,3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Kod CPV: 15800000-6
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507).
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: