Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w latach 2024 - 2025

  • Adres: 09-152 Naruszewo, 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2024-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

Adres: 09-152 Naruszewo, 19A

Adres email: gmina@naruszewo.pl

Telefon: 23 663 10 51

Strona internetowa: www.naruszewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w latach 2024 - 2025

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Naruszewo, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo przyjętego Uchwałą Nr XX/125/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Naruszewo, Uchwałą nr XL/225/2022 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 24 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały nr XX/125/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Naruszewo oraz Uchwałą Nr XX/126/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Naruszewo i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, Uchwałą nr XL/226/2022 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 24 lutego 2022 r. w sprawie zmiany uchwały nr XX/126/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Naruszewo i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Kod CPV: 90500000-2

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ,2. Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa powyższego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca wykaże, że posiada:1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez Wójta Gminy Naruszewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,2) Zaświadczenie o wpisie do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami prowadzonej przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa powyższego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełniania przez Wykonawcę z normami jakościowymi (np. ISO 9001),b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełniania przez Wykonawcę z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (np. ISO 14001),c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 600 Mg (Załącznik Nr 6 do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.d) Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacjąo podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SWZ) co najmniej:• dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami,• dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,• jednym samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie własnej do 5 ton,• jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.e) Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportową (Załącznik Nr 8 do SWZ) usytuowaną:a) w gminie Naruszewo lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy,b) na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.UWAGA: Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów dróg, tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia lokalizacji i warunków miejscowych terenu gminy przed złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną