Przetargi.pl
„Świadczenie usług projektowych dla zadania: Remont ul. Dudy w ramach zadania modernizacja ul. Dudy w Miasteczku Śl.”

  • Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek 8

Adres email: um@miasteczko-slaskie.pl

Telefon:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: „Świadczenie usług projektowych dla zadania: Remont ul. Dudy w ramach zadania modernizacja ul. Dudy w Miasteczku Śl.”

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe dla zadania obejmującego remont ul. Dudy w Miasteczku Śląskim, polegające na:1) sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz zgłoszenia wykonywania robót budowlanych,2) złożenie w imieniu Zamawiającego organowi administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia wykonywania robót budowlanych oraz uzyskanie potwierdzenia jego złożenia,3) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub pisemnej adnotacji Starosty Tarnogórskiego o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia,4) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizowanej inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.I. Parametry techniczne i zakres projektowanej drogi:a) klasa drogi: L (lokalna),b) długość odcinka: ok. 349 m - ul. Dudy na długości od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Norwida,c) droga kategorii gminnej o szerokości średnio 5 m, jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,d) rodzaj nawierzchni: jezdnia z betonu asfaltowego, e) odwodnienie: istniejące.II. Dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dlatego musi spełniać wszystkie wymagania w tym zakresie, unormowane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.III. W dokumentacji projektowej należy między innymi:a) wykonać koncepcję rozwiązań projektowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,b) wykonać plan sytuacyjny,c) wykonać przekrój konstrukcyjny,d) wykonać profil podłużny,e) uzyskać niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia,f) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,g) sporządzić kompletne zgłoszenie wykonywania robót budowlanych,h) sporządzić kosztorys inwestorski i przedmiar robót,i) uzyskać i przekazać Zamawiającemu zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub pisemną adnotację Starosty Tarnogórskiego o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia.IV. Dokumentację należy sporządzić:a) w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf)b) w wersji papierowej:- 4 egz. projektu (zgodnego z obowiązującymi przepisami),- 2 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,- 2 egz. przedmiaru robót (jako jedno opracowanie),- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego (jako jedno opracowanie).V. Do obowiązków Wykonawcy należy także:a) jednokrotna aktualizacja przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawcy,b) udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty remontowe (modernizacyjne), każdorazowo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,c) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu (modernizacji) drogowej, każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z potrzebami.

Kod CPV: 71320000-7

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną