- Adres: 64-400 Międzychód, N
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA-ZAMYŚLIN
Adres: 64-400 Międzychód, N
Adres email: sekretatiat@dpspilka.pl
Telefon:
Strona internetowa: dpspilka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w 2025 roku.:a) Usługi pralnicze w zakresie prania bielizny pościelowej oraz innego asortymentu (fartuchy, koce, poduszki, materace) pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w ilości co 27.000 kg rocznie. b) Określona przez Zamawiającego liczba kilogramów bielizny przeznaczonej do prania jest ilością szacunkową. Zamawiający, w związku z bieżącymi potrzebami związanymi z liczbą mieszkańców, zastrzega sobie prawo oddania mniejszej lub większej ilości bielizny do prania niż określona przez Zamawiającego.c) Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.d) Świadczenie usługi prania musi być zgodne z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologią w warunkach obowiązujących w placówkach jakimi są Domy Pomocy Społecznej.e) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, PIP, BHP). f) Wykonawca zapewnia organizacyjnie stałość i ciągłość wykonywania usługi prania.g) Bielizna winna być odbierana i dostarczana w terminach uzgodnionych, co najmniej 3 razy w tygodniu-poniedziałek, środa i piątek- z oddziału w Piłce I z oddziału w Zamyślinie.h) Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi w tym zezwolenie stacji sanitarno – epidemiologicznej właściwej dla miejsca wykonywania usługi (wyrażenie zgody na wykonywanie usługi dla zamawiającego – podmiotu wykonującego całodobową opiekę ze stwierdzeniem, że technologia pralnicza jak i transport spełnia wszelkie wymogi określone przepisami prawa dotyczące prania i transportu bielizny szpitalnej.i) Warunkiem bezwzględnym jest wyposażenie pralni wykonawcy w barierę higieniczną.j) Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny I techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: zakład pralniczy oraz maszyny i urządzenia zgodne z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji, w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach opieki całodobowej z barierą higieniczną, wyodrębniony proces prania bielizny skażonej, wyodrębniony proces prania bielizny białej i kolorowej, dostateczną ilość pracowników do wykonywania usługi,czas pracy zakładu zapewniający terminowe wykonanie usługodpowiednie środki transportu oraz wykonywanie transportu zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi potwierdzonymi pozytywną opinią służb sanitarnych, z zachowaniem rozdziału pomiędzy bielizną brudną i czystą,przestrzegać przepisów dotyczących mycia i dezynfekcji środków transportu, przestrzegać wymogów sanitarnych przez pracowników dokonujących obrotu bielizną.Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu środek transportu.prania bielizny z dezynfekcją chemiczno – termiczną, prasowania i maglowania bielizny, pakowania czystej bielizny oraz dostawy do zamawiającego własnym transportem upranej bielizny, odzieży i innego asortymentu wraz z wniesieniem do magazynu.Każdorazowo przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy na dowodzie przyjęcia bielizny- załącznik nr 1 do Umowy. W tym celu Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej ilości druków. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęty ładunek brudnej bielizny z chwilą jego pobrania z pralni brudnej bielizny zamawiającego. Jednocześnie zobowiązuje się zabezpieczyć ładunek bielizny brudnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych,Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym. W związku z realizacją prania bielizny zanieczyszczonej drobnoustrojami wykonawca zobowiązany będzie do poddawania jej zabiegom higienicznym usuwającym nie tylko brud, ale także drobnoustroje, Bielizna skażona przekazywana będzie wykonawcy w oddzielnych, stosownie oznakowanych workach. Jeżeli wykonawca stosuje w pralni worki samorozpuszczalne w wodzie do transportu bielizny skażonej, zobowiązany będzie do ich dostarczenia zamawiającemu w ilościach wskazanych przez zamawiającego – zamówienia składane będą telefonicznie przez pracowników Domu Pomocy Społecznej.Maglowanie i prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami I czynnikami, które mogą spowodować jej zabrudzenie lub zakażenie.Zamawiający informuje, że wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia dezynfekcji różnego rodzaju asortymentu w tym artykułów niestandardowych jak materace, koce, kołdry, poduszki.W momencie przywiezienia czystej bielizny, Wykonawca jako potwierdzenie zgodności pod względem ilościowym , uprane pranie przywozi wraz z dokumentem przyjęcia. W przypadku dostarczenia prania niedopranego, niedosuszonego, wygniecionego, podartego Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia tych usterek niezwłocznie. Odpowiedzialność materialna ciąży na Wykonawcy od momentu przejęcia brudnego prania do chwili zdania czystego prania.WAŻNE!1. Świadczenie usługi prania musi być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym, a w szczególności:Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach z dnia 27 kwietnia 2000 r. (Dz. U. Nr 40. 2000 r. poz. 469), Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2019 r. poz. 1239), Ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t. j. Dz.U. 2019 poz. 59 ) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.).Wykonawca powinien posiadać pozytywną i ważną opinię sanitarną dotyczącą pralni oraz środków transportujących ( do przedłożenia w dokumentacji przetargowej)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w wyniku przeprowadzanych objętych usługą prania , jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem
Kod CPV: 98310000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:Wykonawca będzie posiadać pozytywną i ważną opinię sanitarną dotyczącą pralni oraz środków transportujących ( doprzedłożenia w dokumentacji przetargowej)Wykonawca będzie dysponował transportem oraz wykonywał go zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymipotwierdzonymi pozytywną opinią służb sanitarnych, z zachowaniem rozdziału z pomiędzy bielizną brudną a czystą ( doprzedłożenia w dokumentacji przetargowej) .
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.