Przetargi.pl
Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka

  • Adres: 69-108 Cybinka, Szkolna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683911440, fax. 684113769
  • Data zamieszczenia: 2025-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka

Adres: 69-108 Cybinka, Szkolna 5

Adres email: zamowienia@cybinka.pl

Telefon: 683911440

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka

Opis zamówienia: 1. Obowiązki Wykonawcy i zakres świadczenia usługi:1) Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego w obszarze administrowanym przez Gminę Cybinka.2) Wykonawca będzie prowadził, a Zamawiający umożliwia eksploatację urządzeń objętych zamówieniem w sposób zapewniający:a) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,b) optymalną żywotność urządzeń,c) utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego,d) zachowanie wymagań ochrony środowiska,e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,f) racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.3) Wykaz obiektów oświetleniowych objętych niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.4) Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na dwa zadania:a) Zadanie 1 obejmować będzie zakres stałych czynności nakazanych prawem i zabiegów obligatoryjnych oraz uzgodniony przez Strony pakiet prac i zabiegów eksploatacyjnych o szacowanej ilości i zakresie rocznym. Ta część zamówienia ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca wykonywać będzie czynności i prace obligatoryjne objęte częścią ryczałtową wynagrodzenia, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu zamówienia oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno-prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do Wykonawcy.b) Zadanie 2 obejmuje wszelkie działania nie objęte Zadaniem 1, uruchamiane każdorazowo na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością.5) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod numerem 991.6) Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji:a) wymiana źródła światła – min 12 miesięcy,b) wymiana oprawy – min. 24 miesiące,7) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.8) Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić paszportyzację oraz dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszą umową oraz ewidencje wykonywanych czynności.

Kod CPV: 50232100-1

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną