- Adres: 69-108 Cybinka, Szkolna 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683911440, fax. 684113769
- Data zamieszczenia: 2025-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka
Adres: 69-108 Cybinka, Szkolna 5
Adres email: zamowienia@cybinka.pl
Telefon: 683911440
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cybinka
Opis zamówienia: 1. Obowiązki Wykonawcy i zakres świadczenia usługi:1) Świadczenie usług eksploatacji i napraw bieżących oświetlenia ulicznego w obszarze administrowanym przez Gminę Cybinka.2) Wykonawca będzie prowadził, a Zamawiający umożliwia eksploatację urządzeń objętych zamówieniem w sposób zapewniający:a) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,b) optymalną żywotność urządzeń,c) utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego,d) zachowanie wymagań ochrony środowiska,e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,f) racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.3) Wykaz obiektów oświetleniowych objętych niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.4) Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na dwa zadania:a) Zadanie 1 obejmować będzie zakres stałych czynności nakazanych prawem i zabiegów obligatoryjnych oraz uzgodniony przez Strony pakiet prac i zabiegów eksploatacyjnych o szacowanej ilości i zakresie rocznym. Ta część zamówienia ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca wykonywać będzie czynności i prace obligatoryjne objęte częścią ryczałtową wynagrodzenia, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu zamówienia oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno-prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do Wykonawcy.b) Zadanie 2 obejmuje wszelkie działania nie objęte Zadaniem 1, uruchamiane każdorazowo na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością.5) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod numerem 991.6) Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji:a) wymiana źródła światła – min 12 miesięcy,b) wymiana oprawy – min. 24 miesiące,7) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.8) Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić paszportyzację oraz dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszą umową oraz ewidencje wykonywanych czynności.
Kod CPV: 50232100-1
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
- Usługa oświetleniowa polegająca na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie gminy Pszczyna