- Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122509468
- Data zamieszczenia: 2025-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
Adres email: anna.topor@niepolomice.eu
Telefon: 122509468
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na rozbudowie budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, usytuowanego na terenie działek o nr: [121904_0001.307/16; 121904_0001.307/10; 121904_0001.307/9] ul. Kolejowa 28 Niepołomice.W ramach prac projektowych przewidziano opracowanie dokumentacji:1) Koncepcja architektoniczna i PZT w ilości 3 egz. + wersja elektroniczna (pdf);2) Projekt budowlany (5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 x wersja elektroniczna): projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany i projekt techniczny wielobranżowy inwestycji i uzyska wynikające z przepisów opinie, decyzje, uzgodnienia oraz prawomocną decyzję pozwolenia na budowę; 3) Projekt wykonawczy wielobranżowy wraz z wizualizacją i kolorystyką w tym także: projekt aranżacji wnętrz z zestawieniem wyposażenia z podziałem na stałe i ruchome elementy, analizę odporności projektowanej inwestycji na zmiany klimatu. Projekt musi uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454). - 4 egzemplarze w wersji papierowej i 1 x wersja elektroniczna;4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i §14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454). .- 5 egzemplarze w wersji papierowej i 1 x wersja elektroniczna; 5) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz ze schematem ewakuacji, oznaczeniem dróg ewakuacji, wyposażeniem w sprzęt i urządzenia p/ poż;6) Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji organizacji ruchu i wykonania zabezpieczenia w zakresie organizacji ruchu w pasie przyległej drogi na czas budowy oraz przebudowę kolidujących z inwestycja sieci i urządzeń infrastruktury technicznej w oparciu o warunki wydane przez dysponentów sieci.Dokumentacja, opracowania oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą zostać dostarczone w wersji elektronicznej (na jednym wspólnym przenośnym nośniku danych, pojedynczy plik nie może przekraczać 7MB). Wszystkie rysunki muszą być w plikach w formacie .dxf i odpowiednio w formacie .pdf. Dodatkowo mapa do celów projektowych, projekt stałej organizacji ruchu winny zostać przekazane w plikach *dxf i .pdf - 2 egz. (2 CD/DVD);W wersji elektronicznej każdy plik w formacie .pdf musi mieć swoją kopię w plikach źródłowych -formacie .dxf, .doc, .xls (WORD i EXCEL).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy.Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy.Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w szczególności.:1) robót budowlano- konstrukcyjnych,2) robót instalacyjnych: wodno- kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych,3) prac instalacyjnych: gazowych, c.o., wentylacji, klimatyzacji,4) budowy nawierzchni utwardzonych.2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Roboty budowlane w ramach projektu – „Dostępna szkoła – nasza szkoła”
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa – Etap 1