- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48612927501, fax. +48612920072
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
Adres email: umig@szamotuly.pl
Telefon: +48612927501
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach”
Opis zamówienia: Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Rządowy Program Odbudowy Zabytków zgodnie z wstępną promesą nr RPOZ/2022/2628/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji. Zakres prac obejmuje: 1) renowację zabytkowego wejścia głównego, murów, słupów, wieżyczek, furtek i bramy; 2) renowację zabytkowego ołtarza głównego Matki Bożej Pocieszenia; 3) renowację części zabytkowych witraży i malowanie kruchty w bazylice. Uwaga: Zamawiający wymaga złożenia oferty po obowiązkowym odbyciu wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie jej odrzuceniem, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 25 lipca 2024 r. od godziny 10.00 do godziny 16.00.W celu odbycia wizji Wykonawca winien poinformować zamawiającego o chęci jej przeprowadzenia z podaniem daty i godziny planowanego przyjazdu. Zamawiający dopuszcza wyznaczenie na wniosek Wykonawców innego terminu wizji lokalnej w trakcie trwania postępowania, w tym celu Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego i zaproponować mu termin (datę i godzinę) przeprowadzenia wizji lokalnej. Po odbyciu wizji lokalnych Zamawiający sporządzi stosowny protokół. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:2.1. Dokumentacje projektowe – załącznik nr 8 do SWZ;2.2. Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: