Przetargi.pl
Renowacja cmentarza z początku XX w. w Dobiegniewie- etap I. – cz. 1.

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Obrońców Pokoju 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7611001, fax. 95 7611041
  • Data zamieszczenia: 2024-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew

Adres: 66-520 Dobiegniew, Obrońców Pokoju 24

Adres email: urzad@dobiegniew.pl

Telefon: 95 7611001

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Renowacja cmentarza z początku XX w. w Dobiegniewie- etap I. – cz. 1.

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa renowacja cmentarza, którego całkowita powierzchnia wynosi ok. 2 ha, założonego na początku XX w. Cmentarz o nieregularnym planie, wielokwaterowy z rzędowym układem nagrobków i mogił. Cmentarz jest wpisany do wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków, położony na działce nr 320 obręb ew. Dobiegniew.Zakres zamówienia na cz. 1:- przebudowa ciągów pieszych na nawierzchnie z kostki betonowej na odpowiedniej podbudowie wraz z obrzeżami (obmiar ok 621 m2).- budowa kontenera sanitarnego- budowa wiat śmietnikowych – 2 kpl.- budowa instalacji wodociągowej- doprowadzenie wody do kontenera sanitarnego,- budowa instalacji elektrycznej – doprowadzenie prądu do kontenera,- budowa instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem zbiornika- wymiana istniejących lamp oświetleniowych ( 4 kpl.)- wymiana części ogrodzenia na nowe wraz z wyminą bramy wjazdowej oraz furtek.- wymiana istniejących punktów czerpalnych na nowe ( 3 kpl)- montaż ławek parkowych,- wykonanie nasadzeń.- wykonawca jest zobowiązany zapewnić kierownictwo budowy i robót zgodnie z wymaganymi prawem branżami robót oraz nadzór archeologiczny.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem objętym zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach wymaganych prawem i adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych. Do Wykonawcy należy zapewnienie i powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie (jeśli jest to wymagane).2. Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia podpisania umowy, od zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia zakończenia robót, odbioru końcowego robót, oraz jeśli dotyczy – do dnia uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego, całkowitego roz-liczenia zadania (inwestycji) jaki i w trakcie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy/umów lub wykrycia wad.3. Wykonawca pełni swoje obowiązki przy pomocy inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem branżach, którym kieruje i za pracę których odpowiada.4. Nie ustala się liczby pobytów Wykonawcy na budowie, ponieważ przyjęte obowiązki Wy-konawcy muszą zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót,w tym bieżące potrzeby wynikające z warunków realizacji robót.5. Ponadto ustala się, że na wezwanie Zamawiającego w sprawach nie cierpiących zwłoki Wy-konawca (Koordynator zespołu) zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowyw najbliższym dniu roboczym i podjęcia czynności objętych umową.Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku nr 13 do SWZ (nadzór inwestorski).

Kod CPV: 45215400-1

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną