- Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
Adres email: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.pragapld.um.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Południe w 2025 roku.Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki 10, 11 a i b do SWZ.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy PzpZamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 poz.1465 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności m.in.: kierowcy, cięcia nawierzchni asfaltowych, robót asfaltowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Kod CPV: 45233140-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. Podstawy wykluczenia:Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane:a) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;b) w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).3. Warunki udziału w postępowaniu:Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej :a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodny z przepisami prawabudowlanego, prawidłowo wykonał i ukończył:dwie roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych lub klasy wyższej niż gminne (w obrębie miast) z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych, obejmujące swoim zakresem remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej o wartości 1.500.000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu w sposób ciągły w ramach jednej umowy remontów cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej i awaryjnym czyszczeniu kanalizacji deszczowej na drogach gminnych, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunków wykonania w sposób ciągły Zamawiający uzna wykonanie robót związanych z utrzymaniem dróg gminnych w okresie min. 6 m-cy i max. 12 m- cy o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. brutto (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota 1.500.000,00 zł. brutto przypadać musi na okres nie dłuższy niż jeden rok).b) dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;b.1) kocioł transportowo –produkcyjny (recykler) – 2 szt.,b.2) zagęszczarka płytowa - 400 kg - 1 szt.,b.3) walec wibracyjny samojezdny min. 800 kg - 1 szt.,b.4) piła do cięcia asfaltu – 1 szt.,b.5) koparko – ładowarka - 1szt.,b.6) samochód wywrotka - 1 szt.,b.7) samochód z dźwigiem HDS - 1 szt.,b.8) rozściełacz do rozkładania mas bitumicznych – 1 szt.,b.9) wóz ascenizacyjny przeznaczony do czyszczenia przykanalików kanalizacji deszczowej – 1 szt.,c) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót i posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.Osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi powinna posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz.725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551 ze zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551).4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/nie spełnia.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
- „Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w m. Gogołów”.
- „Przebudowa drogi powiatowej nr 1350 R Różanka - Grodzisko wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych’.