- Adres: 62-052 Komorniki, Stawna 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618107751, fax. +48618107985
- Data zamieszczenia: 2024-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
Adres: 62-052 Komorniki, Stawna 1
Adres email: sekretariat@komorniki.pl
Telefon: +48618107751
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Remont placu zabaw w Głuchowie przy ul. Parkowej
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw w Głuchowie przy ul. Parkowej na działce oznaczonej nr ewid. gruntu 336/4.2. Zakres prac obejmuje:1) Demontaż i utylizację części istniejących na placu zabaw urządzeń (zestaw z opon, huśtawka wahadłowa podwójna, zestaw ze zjeżdżalnią, huśtawka równoważnia, bujaki – 2 szt.) i ogrodzenia.2) Remont i nowa lokalizacja ławek – 2 szt. oraz zadaszonej ławki ze stolikiem.3) Montaż nowych urządzeń :a) zestaw dla najmłodszych – 1 szt.b) przeplotnia – 1szt.c) huśtawka dwuosobowa – 1 szt.d) drążek schodowy 1 szt.e) piramida linowa – 1 szt.f) stół betonowy do gier planszowych z 2 ławkami – 2 kompletyg) kosz na śmieci 2 szt.h) tablica z regulaminem - 1 szt.4) Montaż ogrodzenia panelowego na podmurówce– 55 mb wraz z furtką – 120 cm.5) Nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego 0,2-2,2 mm – 352 m2 wydzielona obrzeżem elastycznym.6) Odtworzenie nawierzchni trawiastej – 100 m27) Zabiegi pielęgnacyjne i formujące istniejącej zieleni.8) Obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą.3. Zamawiający wprowadza zmianę w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej i dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne, o parametrach takich samych lub lepszych, spełniające te same funkcje, zbudowane z takich samych elementów składowych. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w niniejszej dokumentacji i nieprzekroczenia różnicy wymiarów urządzeń na poziomie ±20%, z zastrzeżeniem, że zaproponowane urządzenia muszą mieścić się we wskazanych strefach bezpieczeństwa, a strefy bezpieczeństwa urządzeń nie mogą na siebie nachodzić.4. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu.6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł, ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.8. Gwarancja i rękojmia- Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, - Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.9. Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w każdym systemie referencji technicznych. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.10. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty ziemne, prace związane z demontażem i układaniem nawierzchni, montażem bramek.Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 8 do SWZ ).
Kod CPV: 45112723-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: