Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.

  • Adres: 47-143 Ujazd, Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774048757
  • Data zamieszczenia: 2024-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

Adres: 47-143 Ujazd, Sławięcicka

Adres email: zamowieniapubliczne@ujazd.pl

Telefon: 774048757

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w zależności od potrzeb, bieżących remontów nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Ujazd.W ramach zamówienia Zamawiający będzie zlecał roboty z następującego zakresu:1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z mechanicznym obcinaniem krawędzi i zagęszczeniem:• mieszanka min.- bitum. na gorąco grubości 5 cm – 200 m22. Remont nawierzchni asfaltowej poprzez położenie warstwy bitumicznej po uprzednim frezowaniu nawierzchni i wykonaniu stabilizacji cementowej:• frezowanie nawierzchni na głębokość 5 cm - 800 m2• korytowanie 25 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku - 800 m2• stabilizacja cementowa C3/4 gr. 25 cm - 800 m2• ułożenie warstwy min.-bit. AC 11S grub. 5 cm - 800 m2Każde zlecenie obejmuje również dostawę materiałów oraz wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych podczas realizacji.Podane w opisie ilości remontów i napraw dróg są orientacyjne. Szacunkowe ilości przyjęto w celu zapewnienia porównywalności ofert.Szczegółowy zakres ilościowy i lokalizacyjny dla poszczególnych robót zostanie uściślony przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb.Zamawiający zastrzega, że prace wykonywać należy przy suchej i ciepłej pogodzie- temperatura podłoża powyżej 10 stopni Celsjusza nie dopuszcza się stosowania remontów podczas opadów deszczu i w przypadku utrzymującej się wody opadowej w dziurach.Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oznakowania i zabezpieczenia robót poprzez odpowiednie znaki drogowe oraz wymagania BHP. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy będą spełniały wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego. Wykonawca będzie na bieżąco i na własny koszt usunie wszelkie zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych.

Kod CPV: 45233142-6

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną