- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552472401, fax. 552472405
- Data zamieszczenia: 2024-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
Adres email: urzad@miastonowydwor.pl
Telefon: 552472401
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Remont boiska piłkarskiego na obiekcie „ORLIK” w Nowym Dworze Gdańskim”
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Remont boiska piłkarskiego na obiekcie „ORLIK” w Nowym Dworze Gdańskim” realizowanego w ramach zadania pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” – w Nowym Dworze Gdańskim”.Zadanie obejmuje remont istniejącego boiska typu Orlik na terenie Miejskich Obiektów Sportowych w Nowym Dworze Gdańskim (działka nr 13/3 obręb 0004). Z realizacją zadania związana jest wymiana nawierzchni boiska, remont ogrodzenia, piłkochwytów, wykonanie opaski z kostki wokół boiska oraz przebudowa oświetlenia, w tym:1.1 Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej na przepuszczalną nawierzchnię z trawy syntetycznej o powierzchni ok. 1869m2.a) Wywóz istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej,b) Ułożenie nawierzchni sportowej z trawy syntetycznej na podkładzie shock pad, c) Wykonanie linii białych na boisku.1.2 Remont istniejącego ogrodzenia.1.3 Remont istniejącego piłkochwytu.1.4 Wykonanie opaski z kostki betonowej.1.5 Uporządkowanie terenu przy inwestycji i wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej.1.6 Przebudowa oświetlenia boiska.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje także:1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową,2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż,3) zgłoszenie do organów administracyjnych rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów;4) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, 5) opracowanie projektu tablicy z regulaminem oraz uzyskanie pozytywnej opinii Zamawiającego, a następnie wykonanie i montaż tablicy,6) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geologicznej, 7) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,8) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,9) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,10) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,11) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych,12) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,13) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy,14) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,15) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt,16) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,17) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,18) prowadzenie dziennika budowy,19) oznakowanie robót,20) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;21) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,22) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,23) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych,24) szczegółowe zapoznanie się przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją projektową,25) realizację robót zgodnie z harmonogramem,26) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,27) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,28) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inspektora Nadzoru na realizację tych poleceń,29) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,30) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,31) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,32) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,33) wykonanie oraz montaż wolnostojącej tablicy informacyjnej zawierającej informacje o dofinansowaniu o wymiarach 180x120 cm wykonanej z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszczonej na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią, przy czym lokalizacja tablicy zostanie ustalona z Zamawiającym. Projekt tablicy zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: