- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
Adres email: wzp@um.jaslo.pl
Telefon:
Strona internetowa: https://um.jaslo.pl/pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle”
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle”, znajdującej się na działkach ewid.nr 2217 oraz 2219, obręb 08-Centrum, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dla którego opracowano program funkcjonalno-użytkowy stanowiący integralny załącznik do zamówienia. Celem inwestycji jest m.in. stworzenie nowej estetycznej przestrzeni wzdłuż zachodniej pierzei rynku mającą pełnić funkcję reprezentatywną, zwiększającą powierzchnie biologicznie czynną (poprzez wymianę powierzchni nieprzepuszczalnych, rozszczelnienie powierzchni utwardzonych. Projekt przedmiotu zamówienia musi odnosić się również do działań związanych z przeciwdziałaniem nagrzewania się powierzchni jak również powinien umożliwiać swobodny odpływ wód opadowych i roztopowych z możliwością ich ponownego wykorzystania w obiegu zamkniętym. Nadrzędnym celem inwestycji jest podniesieni ładu przestrzennego i estetyki jasielskiego rynku w szczególności przebudowa nieczynnej fontanny (zlokalizowanej w północno-zachodnim narożniku płyty rynku) integrująca elementy małej architektury z terenem zielonym. Istotnym elementem jest również zaprojektowanie ażurowej konstrukcji nośnej pod rośliny pnące zawierającej motywy symboliki miasta Jasła.2. Zadanie obejmuje: wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; niezbędne prace demontażowe; roboty budowlane.3. Szczegółowy zakres planowanych prac: wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej (należy opracować projekt zagospodarowania terenu, infrastrukturę techniczną, małą architekturę oraz zagospodarowanie terenu zieleni) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zamawiający zastrzega, że na wstępnym etapie projektowania Wykonawca powinien przedłożyć dwa warianty rozwiązania formalnego (koncepcje) modernizacji fragmentu rynku wraz z wizualizacjami, kolejno po akceptacji Zamawiającego powinien przystąpić do szczegółowych rozwiązań. Wykonawca przygotuje dokumentację projektową na podstawie szczegółowych rozwiązań zawartych w PFU - stanowiącego załącznik nr 4 oraz innych dokumentów do których się odwołuje; roboty rozbiórkowe: demontaż obrzeży, baneru, istniejących słupów ogłoszeniowych, punktowych podpór, usunięcie grupy krzewów (w PFU zostały rekomendowane do wymiany ze względu na zły stan biologiczny); demontaż istniejących ławek półokrągłych, koszy na śmieci, niecki fontanny z jej instalacją ( kostki brukowej wokół istniejącej fontanny), istniejących punktów oświetleniowych wraz z istniejącą instalacją; roboty budowlane: rozpłytowanie istniejącej nawierzchni i wymiana gruntu pod nowe nasadzenia, wykonanie instalacji małej retencji i użycia wody opadowej (zbiornik na deszczówkę do podlewania), tablica ogłoszeniowa z dachem ekstensywnym (z zamykanym schowkiem na narzędzia), nasadzenia dekoracyjne, fontanna posadzkowa z montażem niecki fontanny (i instalacji elektrycznej zasilającej fontannę), pochylnia dla niepełnosprawnych, instalacja elektryczna do zasilania pompy, witacz w formie ażurowej konstrukcji nośnej pod rośliny pnące zawierający elementy szkła witrażowego w kolorach nawiązujących do tradycji winiarskich ( od pomarańczowego do burgundu), oświetlenie miejsca posadowienia witacza, oświetlenie dekoracyjne, przyłącze wodociągowe, żelbetowe murki oporowe w standardzie betonu architektonicznego); w trakcie realizacji zamówienia należy wykonać wszelkie czynności niezbędne do realizacji robót. Obejmować one będą zabezpieczenia, ewentualną budowę obiektów, instalacji tymczasowych (np. zaplecza budowy, itp.), jak i uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla wykonania tych obiektów tymczasowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji projektu poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej na czas realizacji oraz wykonania trwałej tablicy informacyjnej na czas trwałości projektu (5 lat).- zgodnie z załącznikiem nr 5. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 4 do SWZ.6. Równoważność:a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia7. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na budowie/przebudowie skwerów/placów/obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż400 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: