- Adres: 59-623 Lubomierz, pl. Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
Adres: 59-623 Lubomierz, pl. Wolności 1
Adres email: przetargi@lubomierz.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubomierz
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubomierz. Inwestycja położona jest na terenie istniejących wodociągów w Lubomierzu przy ul. 1-go Maja. Inwestycja ma na celu unowocześnienie technologii uzdatniania wody oraz remont i wymianę istniejących, wyeksploatowanych urządzeń stacji na urządzenia nowe, odpowiadające standardem najnowszym rozwiązaniom technicznym.1.1. W zakres inwestycji wchodzi remont i rozbudowa istniejącej SUW obejmująca:- remont hali napowietrzania i hali filtrów oraz pomieszczenia agregatu i pomieszczenia technicznego. (ocieplenie elewacji i dachu, wykonanie tynków wewnętrznych i glazury, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej),- wykonanie zbiornika wody czystej o pojemności Vc=150 m3 ,- wykonanie dróg i zagospodarowanie terenu SUW oraz bramy wjazdowej i ogrodzenia (nowe systemowe na cokole betonowym) od strony wjazdu na SUW i siatka na słupkach stalowych w pozostałej części,- wymiana istniejącej instalacji wodno – kanalizacyjnych na nowe,- montaż nowej rozdzielni technologicznej RT z dodatkowym panelem operatorskim, wizualizacją i przesyłem informacji do centralnej dyspozytorni (stanowisko komputerowe),- system monitoringu pracy SUW i instalacji alarmowej z kamerami rejestrującymi, - wykonanie nowych technologicznych instalacji elektrycznych i AKPiA.1.2. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SWZ, opracowanej przez FUNAM Sp. z o o ,ul. Makronowska 2, 52-407 Wrocław. Na dokumentację projektową składa się projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu, projekt techniczny branżach projekt technologiczny instalacji uzdatniania i dystrybucji wody, projekt techniczny wykonania zbiornika retencyjnego wody czystej o pojemności V=150m3, projekt rurociągów międzyobiektowych, projekt instalacji elektrycznych i sterowania pracą SUW (AKPiA), specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wraz z opiniami, uzgodnieniami, rysunkami i decyzjami. Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót budowlanych przewidzianych do wykonania.1.3. Dokumenty wskazane powyżej należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu dokumentacji, ani zakresu staranności. Wszelkie postanowienia powinny być interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie projektu.1.4. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełnić wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).2. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż objętych zakresem zadania a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe, sporządzenie planu BIOZ, obsługa geodezyjna całości inwestycji, wyposażenie obiektu w sprzęt i instalacje, oznaczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zapewnienie właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi procesu inwestycyjnego poprzez zapewnienie kierownictwa poszczególnych robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia. Wymagana jest stała obecność kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branży na budowie w trakcie wykonywania robót.5. Nakazuje się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę.6. Pozostałe wymagania:6.1. Do Wykonawcy należeć będzie m.in.: Wytyczenie geodezyjne obiektów budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 6.2. Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych w pozwoleniu na budowę, o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach.6.3. Warunkiem powołania komisji odbiorowej końcowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z klauzulą przyjęcia do zasobów geodezyjnych, dokumentacji technicznej z ewentualnymi zmianami i poprawkami, karty gwarancyjne urządzeń (atesty i certyfikaty na wbudowane materiały), oświadczenia właścicieli poszczególnych działek o doprowadzeniu terenu do należytego porządku po zakończeniu budowy, przedłożenia protokołu odbioru od zarządcy sieci Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych „Izery” Sp. z o.o., ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz.6.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie. 6.5. Przed zamówieniem materiałów, należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.6.6. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty związane z przywróceniem terenu, w tym utwardzonych nawierzchni, zieleni niskiej i wysokiej, ogrodzeń, wjazdów do stanu pierwotnego. Przed wejściem w teren poszczególnych nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej i przekazania jej Zamawiającemu ( płytka CD lub poczta email).6.7. Badania zagęszczenia gruntu zasypu wykopów w pasach drogowych będą wykonywane na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.6.8. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (wynagrodzenia w tym kierowników i ewentualnie archeologa, geotechnika), wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, badania zagęszczenia gruntu, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.6.9. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób zagospodarowania materiałów z rozbiórki nadających się do wykorzystania. Materiały nie nadające się do wykorzystania na podstawie uzgodnienia z Zamawiającym Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie.6.10. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego wraz z ofertą. Kosztorys należy złożyć przed podpisaniem umowy. W kosztorysie winny być ujawnione wszystkie czynniki cenotwórcze zastosowane do sporządzenia kosztorysu ofertowego: Robocizna, Materiały, Sprzęt + KP, Z. Kosztorys musi zawierać ceny jednostkowe. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, kosztorys ten będzie stanowił materiał poglądowy, informacyjny dla Zamawiającego. Dane z kosztorysu będą np. podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia także w sytuacji ewentualnego odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót, czy też wyliczeniu wartości robót zaniechanych.6.11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę opiewającą na min wysokość kontraktu.
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: