- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 4299960
- Data zamieszczenia: 2024-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
Adres email: ugg@ugg.pl
Telefon: +48 87 4299960
Strona internetowa: nie podano
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach
Opis zamówienia: Zadanie nr 1 „Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach”Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach na odcinku od km 0+000,00do km 0+277,58 o długości 277,58 m.Zakres Zadania nr 1 obejmuje wykonanie: jezdni jednojezdniowej dwukierunkowej o kategorii ruchu KR1, szerokości 5,00 m, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, obustronnie w krawężnikach betonowych/opornikach betonowych na ławie betonowej z oporem, jednostronnego chodnika o szerokości 1,50 m z betonowej kostki brukowej, strona lewa, obustronnego chodnika w obrębie skrzyżowania z ul. Zacisze, pobocza żwirowego o szerokości 0,75 m, strona prawa, zjazdów zwykłych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, remontu przepustu w obrębie skrzyżowania z ul Lipową (dr. gminna nr 129083N), kanału technologicznego jako KTp1, KTu1 oraz studnie kablowe SKO-2g (8 szt.), zieleni i odwodnienia drogi (swobodny spływ wód do projektowanych rowów odwadniających korpus drogi do istniejącego rowu ul. Lipowej), przebudowę przełożenie gazociągu średniego ciśnienia oraz ustawienie tablic informacyjnych zgodnie z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:a) postanowieniami SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,b) dokumentacją techniczną,c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,e) projektowanymi postanowieniami umowy,f) przedmiarami robót,Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskać jego zatwierdzenie przez właściwy organ. Roboty winny być oznakowane zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu i ewentualne utrudnienia związane z wykonywanymi robotami w obrębie placu budowy. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. w przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany (techniczny) oraz obowiązujące normy, przepisy i warunki techniczne. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.W ramach zadania Wykonawca zakupi i zamontuje tablicę informacyjną. Szczegółowy zakres informacji i wygląd tablicy Wykonawca ustali z Zamawiającym. Wymagania określone zostały w Załączniku nr 10 do SWZ.Zadanie nr 2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach”.Zadanie nr 2 dotyczy:1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach”.2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej obejmuje zakres przedstawiony w punkcie Rozdziale IV pkt 1 SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 13) Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załączniku nr 7b do SWZ Projekt umowy – Zadanie nr 2
Kod CPV: 45233140-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: