- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 695741735, fax. 95 738-71-00
- Data zamieszczenia: 2024-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
Adres email: zamowienia@zgm.gorzow.pl
Telefon: 695741735
Strona internetowa: www.zgm.gorzow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu technicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Spokojnej 67,68 w Gorzowie Wlkp. poprzez wykonanie robót budowlanych i termoizolacji, zgodnie z dokumentacją projektową.2. Zakres prac obejmuje w szczególności;1) modernizację przegród (strop nad piwnicą, strop nad I piętrem, ściana zewnętrzna, ściana fundamentowa, okno klatki schodowej, ściana zewnętrzna piwnicy, drzwi wejściowe),2) naprawę schodów zewnętrznych, zadaszenie, balustrady,3) remont klatek schodowych,4) wymianę instalacji elektrycznej,UWAGA! Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym, tj. zamieszkałym.Zamawiający umożliwi wykonawcy dostęp do mediów (woda i energia elektryczna).Nie ma możliwości udostępnienia pomieszczenia na przechowanie sprzętu i materiałów budowlanych.5) Obowiązkiem wykonawcy będzie ponadto dostarczenie i zainstalowanie tablicy informacyjnej zawierającej:a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej,b) informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, tj. Dofinansowano ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów - premia MZG w ramach Programu TERMO”c) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu,d) nazwę zadania.Tablicę informacyjną należy umieścić się w miejscu realizacji zadania – w momencie rozpoczęcia prac budowlanych. Sposób umieszczenia tablicy na obiektach oraz na ogrodzeniu określony został w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.Tablica informacyjna będzie wyeksponowana przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia realizacji zadania w zakresie prac budowlanych.Wymiary tablicy informacyjnej wynoszą 180 x 120 cm.Tablicę informacyjną należy umieścić: 2.5.1. na stelażu (nie na odnowionej elewacji), równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w sposób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji, 2.5.2. w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płaskorzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych; Tablicę informacyjną należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Wzory tablic informacyjnych są obowiązkowe, nie można ich modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach. Tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac. Tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania oraz o całkowitej wartości zadania.Szczegółowe wymagania i wytyczne w zakresie promocji ( w tym w zakresie tablic informacyjnych) dostępne są na stornie BGK: Premia MZG z opcją grantu MZG - BGK3. Zamawiający wymaga zaangażowania osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym, zatem koszt związany z zaangażowaniem Kierownika Budowy musi być uwzględniony w cenie oferty.
Kod CPV: 45453000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej i zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na lub obejmujące swoim zakresem wykonanie remontu i termomodernizacji budynku.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie na jednym budynku następujących robót: wymiany instalacji elektrycznej w częściach wspólnych, remontu klatki/klatek schodowej/ych izolacji fundamentów dociepelnia ścian budynku, stropu poddasza, stropu piwnicy wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.Należy wykazać min. dwa takie budynki.Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania wykonania wybranych robót na różnych budynkach z tym zastrzeżeniem, że należy wykazać wykonanie dwóch robót w każdym wymienionym wyżej zakresie.Wykazywane roboty należy opisać w załączniku „wykaz robót”Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" wraz z budową toru rowerowego pump track w miejscowości Tokarnia
- Remont dwóch klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym przy ul. Lęborskiej 4 (front i oficyna). Oznaczenie sprawy: DNZP.260.52.2025
- Wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczeciński TBS Spółka z o. o. – rejon Lewobrzeże