Przetargi.pl
Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35

Adres email: adac13@wp.pl

Telefon:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych

Opis zamówienia: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ1. System monitoringu ma obejmować następujące lokalizacje Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.:1) Teren wokół budynku głównego (Diagnostyka Laboratoryjna i Obrazowa dla Pacjentów CZP)2) Teren wokół budynku Oddziału Psychiatrii (CZP)3) Teren przed budynkiem poradni specjalistycznych należących do CZP przy ulicy Granicznej 63. 4) Wyznaczone pomieszczenia budynku Oddziału Psychiatrycznego należącego do CZP.5) Korytarze budynku poradni specjalistycznych należących do CZP przy ulicy Granicznej 63. 6) Główny punkt dystrybucyjny systemu monitoringu ciągłego dla CZP - Portiernia.2. W ramach postępowania Wykonawca ma obowiązek:1) Dostarczyć i zamontować szafy rack (ze wszystkim niezbędnymi akcesoriami) w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego. 2) Dostarczyć i zamontować kamery IP w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego.3) Wykona wszelkie instalacje konieczne do działania systemu monitoringu dostarczanego w ramach tego postępowania. 4) W ramach tej czynności również dostarczy, zamontuje i skonfiguruje wszelkie urządzenia konieczne do działania systemu np.: przełączniki sieciowe itp.5) Dostarczy, skonfiguruje i zamontuje w szafie rack odpowiedni rejestrator video wraz z monitorem serwisowym.6) Dostarczy, skonfiguruje i podłączy do monitora zbiorczego do wyświetlania obrazów z wybranych kamer w wyznaczonym przez Zamawiającego.7) Dostarczyć i zamontować czujniki w wyznaczonych miejscach.8) Zintegrować z posiadanym system PULS.9) Przeprowadzenie szkoleń.Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Opisu przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do SWZ , jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zakładanym efektem uwzględnionym w załączniku nr 1Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami.Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostały ujęte w projekcie umowy.

Kod CPV: 51314000-6

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną