- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Pionierów 44
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR"
Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Pionierów 44
Adres email: przewodniczacy@odra-nysa-bobr.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie modernizacji Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działania MZGOK
Opis zamówienia: Przedmiotem projektu jest pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie modernizacji Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działania MZGOK”. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie: stosownie do art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane:1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – obecność przynajmniej 1 raz w tygodniu – potwierdzona wpisami do dziennika budowy i na wezwanie zamawiającego w ciągu 12 godzin od mailowego lub telefonicznego zawiadomienia – w przypadku wystąpienia nagłej konieczności); 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy – rozliczenie z wykonawcą robót budowlanych nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych. Prowadzenie na bieżąco książki obmiarów wykonanych prac, pozwalającej na bieżąco kontrolować stopień zaawansowana robót, a także ich koszt. Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego należy również:1) Sprawdzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, przygotowanej przez Wykonawcę pod kątem zgodności z przepisami prawa, normami oraz wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, audycie energetycznym, audycie oświetleniowym i potwierdzenie, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć w terminie 7 dni od dnia przekazania,2) Opiniowanie proponowanych rozwiązań projektowych i zmian w projekcie w terminie 7 dni od dnia przekazania,3) Weryfikacja i akceptowanie okresowych płatności poprzez potwierdzenie wykonania zakresu rzeczowego (pisemne oświadczenie inspektora nadzoru) – protokoły odbiorów częściowych i protokół odbioru końcowego robót budowlanych,4) Weryfikacja faktur Wykonawcy za wykonanie poszczególnych części zamówienia (wraz z załącznikami), i wystawienie opinii na temat zasadności zapłaty płatności częściowej poprzez potwierdzenie, że wszystkie prace objęte fakturą i protokołem odbioru elementów robót zostały wykonane, ich jakość nie budzi wątpliwości lub zgłoszenie uwag co do dokumentacji odbiorowej faktury częściowej,5) Koordynacja wykonania robót (na linii Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych – Inspektor nadzoru),6) Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i wytycznymi Inwestora, 7) Informowanie zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub naprawczych, 8) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy z wykonawcą robót budowlanych, 9) Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek,10) Kontrola harmonogramu wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy oraz opiniowanie aktualizacji harmonogramu pod kątem możliwości zachowania terminów i kompletności wykonywanych robót,11) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających, ulegających zakryciu i odbiorów częściowych,12) Ocena i opiniowanie roszczeń wykonawcy robót,13) Prowadzenie rejestru podwykonawców i ich weryfikacja na placu budowy,14) Informowania Zamawiającego bez zbędnej zwłoki o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy lub terminu zakończenia wykonania umowy,15) Ocena zasadności wniosku o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych, możliwości wykonania robót zamiennych bądź o niecelowości wykonania określonych robót w terminie 7 dni od daty przekazania kompletnego wniosku (roszczenia),16) Weryfikacja kosztorysów wynikających z ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane) w oparciu o odpowiednie KNR-y lub KNNR-y, rynkowe ceny materiałów i sprzętu oraz składniki kalkulacyjne podane w formularzu oferty i aktualne na dzień złożenia oferty (jako podstawę należy przyjąć wycenę SEKOCENCEBUD z najaktualniejszego opublikowanego kwartału, a w przypadku jego braku dla danego elementu podlegającego wycenie – inny wiarygodny cennik),17) Weryfikacja kosztorysów wynikających z wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp oraz robót o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp w oparciu o odpowiednie KNR-y lub KNNR-y, rynkowe ceny materiałów i sprzętu oraz składniki kalkulacyjne podane w formularzu oferty i aktualne na dzień złożenia oferty(jako podstawę należy przyjąć wycenę SEKOCENCEBUD z najaktualniejszego opublikowanego kwartału, a w przypadku jego braku dla danego elementu podlegającego wycenie – inny wiarygodny cennik),18) Udział w naradach z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy celem oceny stanu zaawansowania prac projektowych oraz uzgodnień – proponowanych przez Wykonawcę, Zamawiającego rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i standardów,19) Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, Zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, 20) Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, 21) Udział w odbiorze końcowym przedmiotu umowy i przedstawienie Zamawiającemu rekomendacji o odbiorze końcowym lub odmowie dokonania odbioru końcowego wraz z uzasadnieniem.22) Weryfikacja faktury końcowej Wykonawcy (wraz z załącznikami), i wystawienie opinii na temat zasadności zapłaty poprzez potwierdzenie, że wszystkie prace objęte zamówieniem zostały wykonane, ich jakość nie budzi wątpliwości lub zgłoszenie uwag co do dokumentacji odbiorowej,23) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek,24) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją,25) Kontrola należytego zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i ochrony zdrowia, i życia pracowników i osób postronnych, 26) Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę Robót do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce,27) Zapewnienie wykwalifikowanego personelu (wraz z uprawnieniami), niezbędnego do prawidłowego pełnienia nadzoru,28) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami pod kątem wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową.Wymagany czas reakcji tj. fizycznego pojawienia się na budowie w przypadku wystąpienia nagłej konieczności: nie dłużej niż 12 godzin.Dla czynności związanych z akceptacją płatności częściowych, akceptacją płatności końcowej, jakichkolwiek zmian skutkujących zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych, oceną roszczeń o roboty dodatkowe i zamienne, oceną wniosku o zaniechanie robót, akceptacją harmonogramu, inspektor zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie czynności przez Zamawiającego.Jeśli do prawidłowego wykonania zadania niezbędne będzie zaangażowanie osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w innych specjalnościach wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia także tych osób w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
Kod CPV: 71247000-1
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja – przebudowa jezdni i chodników na ul. Zdrojowej, ul. Ogrodowej oraz części Osady Zdrój w gminie Gryfice”
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 na odcinku Konarzyce - Śniadowo.”
- Usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku w Białymstoku przy ul. Białej 13/33.