- Adres: 64-560 Ostroróg, ul. Wroniecka 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 61 29 31 710, fax. +48 61 29 31 712
- Data zamieszczenia: 2024-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG
Adres: 64-560 Ostroróg, ul. Wroniecka 14
Adres email: sekretariat@ostrorog.eu
Telefon: +48 61 29 31 710
Strona internetowa: www.ostrorog.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Ostroróg
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Ostroróg”a) Zakres zamówienia obejmuje czynności m.in.: Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego, Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, Przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta i Gminy Ostroróg wymaganych ustawą, Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie projektów odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego, Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne), oraz innych wymaganych ustawą, Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego, Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego, Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Prowadzenie konsultacji społecznych, przygotowanie wykazu wniosków oraz raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami miasta i gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień, Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego, Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miejskiej w Ostrorogu uchwalającej plan ogólny, Wykonawca zobowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację formalno-prawną w celu przedłożenia jej Wojewodzie Wielkopolskiemu, W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany do udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział w spotkaniach z Zamawiającym, Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia. b) Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia: Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy, Część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy, Część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy, Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy, Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii, PDF Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff oraz w wersji papierowej zalaminowanej.Dane przestrzenne, Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy lub w przypadku zmiany ustawy. c) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ; Wytyczne w zakresie przygotowania MPZP w postaci numerycznej - załącznik nr 9 do SWZ; Harmonogram prac planistycznych - załącznik nr 10 do SWZ; UCHWAŁA NR III/17/2024 RADY MIEJSKIEJ W OSTROROGU z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Ostroróg - załącznik nr 11 do SWZ;3. Zamawiający nie przewiduje konieczności złożenia oferty po: 1) odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub 2) sprawdzeniu przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. 4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
Kod CPV: 71400000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.3) zdolności technicznej lub zawodowej1) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: - 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20ha każdy (przez wykonanie planu Zamawiający rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym),2) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:a) co najmniej jednym głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1- 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) i posiada minimum 5 letnie doświadczenie (liczone od momentu uzyskania jednego z tych warunków):b) co najmniej dwie osoby, które spełniają (każda z nich) co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1 - 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) i każda z nich posiada minimum 3 letnie doświadczenie (liczone od momentu uzyskania jednego z tych warunków)4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: