- Adres: 17-306 Dziadkowice, 13
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA DZIADKOWICE
Adres: 17-306 Dziadkowice, 13
Adres email: biuro@doradztwo-przetargi.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziadkowice.
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule „zaprojektuj i wybuduj” dotycząca modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziadkowice.2. Zamówienie obejmuje:a) Wykonanie modernizacji następujących elementów systemu oświetleniowego:- wymiana opraw oświetlenia sodowego na nowoczesne energooszczędne oprawy LED wyposażone w gniazdo Zhaga w systemie ZD4i i autonomiczny układ redukcji mocy, dostosowane do sterowania oprawą bez dodatkowych modyfikacji, oprawa musi posiadać atesty ENEC i ENEC PLUS,- montaż zegarów systemu sterowania oświetleniem do istniejących skrzynek SO,- modernizowane oświetlenie musi być przystosowane do współpracy z systemem zdalnego sterowania,- inwestycja musi przynieść min. 50,1% redukcji zużycia energii elektrycznej.b) Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.c) Wykonanie robót na podstawie sporządzonych projektów budowlano-wykonawczych.d) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania.3. Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac:a) zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego - dotyczy prac wykonywanych na podstawie zgłoszenia zgodnie z zapisami Ustawy,b) Przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych,c) Wymiana wskazanych opraw w ilości 256 szt.,d) Montaż zegarów systemu sterowania oświetleniem do istniejących skrzynek SO, w ilości 29 szt.,e) Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwot-nego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą da-nej drogi,f) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia na wybranych 5 drogach podlegających modernizacji i przeprowadzenie rozruchu urządzeń dla całości zadania.g) Prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy.h) Zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemui) Przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie Gminy Dziadkowice.4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, a każde z nich stanowi przedmiot odrębnego postępowania przetargowego.5. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ.Przedmiot zamówienia jest realizowany i dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę.
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: