- Adres: 25-369 Kielce, ul. Stefana Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0413497365
- Data zamieszczenia: 2025-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Adres: 25-369 Kielce, ul. Stefana Żeromskiego 5
Adres email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Telefon: 0413497365
Strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Modernizacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach UJK – ADP.2301.14.2025
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na kompleksowym wykonaniu modernizacji i integracji istniejących instalacji wewnętrznych i zewnętrznych telewizji dozorowej CCTV monitoringu w obiektach dydaktycznych i technicznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wykaz obiektów objętych modernizacją:1) Budynki Rektoratu i Działu Techniczno - Budowlanego ul. Żeromskiego 52) Budynki Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ul. Krakowska 113) Budynek CEART, ul. Krakowska 11Więcej informacji szczegółowych dotyczących przedmiotu zamówienia znajdziecie Państwo w SWZ i załącznikach udostępnionych w niniejszym postępowaniu.UWAGA !!!OBOWIĄZKOWA WIZJA LOKALNA:1) Na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy PZP Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej obszaru objętego przedmiotem zamówienia;Wykonawca zobligowany jest do uczestnictwa w wizji lokalnej w miejscu wykonania Przedmiotu Zamówienia w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych czynności, materiałów i urządzeń także tych, których montaż (wbudowanie) mogą okazać się niezbędne w toku realizacji Umowy. Wizja lokalna jest obowiązkowa. Uczestnicy wizji lokalnej którzy wyrażą chęć zapoznania się z projektem instalacji CCTV zobowiązani będą podpisać odpowiednie dokumenty wynikające z udostępnienienia części poufnej/ informacji newralgicznychWizja odbędzie się w dniu 28.03.2025 r. o godz. 10:00 - zbiórka uczestników pod budynkiem Rektoratu UJK ul. Żeromskiego 5, 25- 369 Kielce, następnie uczestnicy wizji lokalnej udadzą się do pozostałych budynków w których realizowane będzie zamówienie tj. Budynki Wydziału Pedagogiki i Psychologii oraz budynek CEART położone w Kielcach przy ulicy Krakowskiej 112) Chęć udziału w wizji lokalnej można zgłosić e-mailem na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl lub jakub.dobek@ujk.edu.pl;3) Dodatkowo każdy z Wykonawców może zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji mailem, jeśli nie może on uczestniczyć w wizji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;4) Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będzie traktowany jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP;5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Kod CPV: 45311000-0
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wyznacza warunek w tym zakresie i wymaga od Wykonawcy wykazania, że:1) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie* roboty polegające na modernizacji, budowie lub przebudowie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych telewizji dozorowej CCTV monitoringu na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy zł. brutto.) każda– * Jedna robota oznacza robotę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy trwającej UWAGA: W przypadku wykonawców, którzy wykazują wartość robót budowlanych w innych walutach niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się pierwszy publikowany średni kurs NBP waluty po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.a) dysponuje minimum dwiema osobami, które posiadają aktualne kwalifikacje zawodowe lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia tj:1) dysponuje minimum jednym kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń wskazany kierownik robót powinien posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) w wykonaniu modernizacji, budowie lub przebudowie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych telewizji dozorowej CCTV monitoringu. Musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.2) dysponuje minimum jedną osoba posiadającą certyfikat instalatora okablowania strukturalnego.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów świadczących o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę.3. Mając na uwadze art 117 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów ( wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w rozdziale 9 SWZ, warunek o którym mowa wyżej w punkcie 2 ppkt. 4) a) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę ( jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca- brak możliwości sumowania doświadczenia4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Wykonanie robót remontowych polegających na wymianie opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 101.