- Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka 19
Adres email: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
Telefon:
Strona internetowa: http://szpital-kolejowy.com/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: „„Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych” - powtórka
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „„Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych” - powtórka.2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (PFU Instalacji Kanalizacji Sanitarnej). Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: specyfikację techniczną, projekt techniczny, przedmiar, kosztorys (zgodnie z § 4. ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454).Wykonawca zobowiązany jest także w imieniu Zamawiającego uzyskać zgody, opinie, itp. - wymagane przepisami prawa, a niezbędne do użytkowania Instalacji Kanalizacji Sanitarnej. Dokumentacja projektowa, wykonana przez Wykonawcę zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – DVD/CD).Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłaszania prac budowlanych. 3. Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU Instalacji Kanalizacji Sanitarnej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (dokumentacja inwestycyjna). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z treścią ust. 2. Inwentaryzacja zostanie wykonana do 7 dni od dnia podpisania umowy. Do 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję, celem zatwierdzenia rozwiązania przez Zamawiającego. W terminie 3 dni roboczych Zamawiający przedstawi swoje uwagi, sugestie w formie pisemnej lub zaakceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę. Brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych oznacza zgodę Zamawiającego na zaproponowane rozwiązanie. Jeżeli Zamawiający zgłosił uwagi, Wykonawca uwzględnia ww. uwagi, sugestie lub przedstawia Zamawiającemu przyczyny uniemożliwiające wprowadzenie ww. zmian. W terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag, sugestii, Zamawiający zorganizuje spotkanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podczas spotkania zostanie wybrana ostateczna wersja - koncepcja. W terminie 7 dni od dnia wyboru ostatecznej wersji – koncepcji, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację projektową. Zamawiający sprawdzi ją pod względem zgodności z zaakceptowaną koncepcją. Uzgodniona dokumentacja projektowa będzie podstawą rozpoczęcia prac budowlanych. Kompletną dokumentację projektową (wraz z przedmiarem i kosztorysem) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót budowlanych. W dniu przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej następuje przeniesienie autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia umownego za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.4. Zakres robót budowlanych:1) modernizacja istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej w oparciu o wykonaną dokumentację techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego,2) włączenie istniejących wentylatorów zlokalizowanych na strychu budynku do istniejącej instalacji SSP w oparciu o wykonaną dokumentację techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego,3) wykonanie nowych przejść przez dach (wywiewki kanalizacyjne wyprowadzone ponad dach budynku)4) rozbudowa systemu SSP o dodatkowy moduł.5. Zamawiający wskazuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, projektu umowy i programem funkcjonalno-użytkowym ustanawia się kolejność ważności:1) Opis przedmiotu zamówienia (Część nr III SWZ),2) Projekt umowy,3) Program funkcjonalno-użytkowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 85 000,00 zł (oświadczenie – Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy),b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł dla jednego zdarzenia.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami w specjalności sanitarnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Wykaz osób – Załącznik nr 7 do SWZ)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, składa, na wezwanie Zamawiającego, dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX ust. 2 SWZ w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: