- Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
Adres email: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
Telefon:
Strona internetowa: https://www.choczewo.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie położonego na dz. nr 24 obręb Ciekocino w formule zaprojektuj-wybuduj. Inwestycja jest pierwszym z dwóch etapów inwestycji pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku, remont, przebudowa i rozbudowa budynku - Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ciekocinie; Zamawiający przewiduje możliwość realizacji drugiego etapu inwestycji w trakcie trwania pierwszego etapu. Zakres prac obejmuje:1.1. Zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz przebudowę i remont:1) w piwnicy:- wykonanie obwodowo izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej dla ścian zewnętrznych + wewnętrznych budynku w poziomie piwnicy budynku, - uszczelnienie struktury ceramicznej cegieł w stropach preparatem iniekcyjnym w celu zatrzymania kapilarnego przenikania wody, - wykonanie posadzki betonowej w pomieszczeniu -1.4. pomieszczenie, - remont wszystkich pomieszczeń (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),2) na parterze:- zmiana sposobu użytkowania: • pomieszczenia 0.1. korytarz na pomieszczenie 0.4. szatnia, • pomieszczenia 0.4. pom. gosp. na pomieszczenie 0.6. pom. porządkowe, • pomieszczeń 0.6. korytarz, 0.8. toaleta, 0.9. toaleta, 0.10. toaleta, 0.7. sala lekcyjna na pomieszczenia 0.7 łazienka, 0.8. przedsionek, 0.9. szatnia, 0.10. korytarz, 0.11. przedsionek, 0.12. toaleta damska, 0.13.przedsionek, 0.14. toaleta męska,- zamurowanie otworów okiennych w elewacji północnej oraz wschodniej, - przebudowę otworu okiennego w elewacji północnej (0.10. korytarz) na otwór drzwiowy (wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji), - przebudowa otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 0.5. kl. schodowa i 0.6. korytarz,- demontaż drzwi i przebudowa otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 0.7. sala lekcyjna i 0.6. korytarz, - przebudowa toalet ogólnodostępnych (0.8. toaleta, 0.9. toaleta, 0.10. toaleta), korytarza (0.6. korytarz) oraz sali lekcyjnej (0.7. sala lekcyjna 3) – wyodrębnienie łazienki przeznaczonej dla zespołu przedszkolnego, toalety ogólnodostępnej męskiej i damskiej przeznaczonej dla szkoły podstawowej, przedsionka od strony elewacji południowej oraz szatni z korytarzem łączącym istniejącą szkołę z projektowaną w ramach II etapu inwestycji rozbudową,- wybicie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej elewacji wschodniej (docelowe przejście łączące korytarz w budynku istniejącym z korytarzem w rozbudowywanej części w ramach II etapu inwestycji - wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji), - wymiana okien 6 szt.,- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 2szt.- remont wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczenia 0.2. sala lekcyjna (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),3) na piętrze:- zmiana sposobu użytkowania:• pomieszczeń 1.7. korytarz, 1.9. pokój 2, 1.12. pokój 3, 1.11. zaplecze, 1.10. sala lekcyjna nr 8 na pomieszczenie 1.7. sala lekcyjna,• pomieszczenia 1.1. sala lekcyjna na pomieszczenie 1.1 pokój nauczycielski,• pomieszczenia 1.2 pokój nauczycielski na pomieszczenie 1.2 sekretariat,- wyburzenie ścian działowych,- wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 1.4. sala lekcyjna i pomieszczeniem 1.8. sala lekcyjna i utworzenie pomieszczenia 1.4 sala lekcyjna,- zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 1.8. sala lekcyjna i 1.7. korytarz,- demontaż okna w pomieszczeniu 1.5. korytarz i przebudowa otworu okiennego na drzwiowy o wymiarach 90x200 cm (wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji),- wymiana okien 9 szt.,- remont wszystkich pomieszczeń (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),4) na poddaszu:- zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń 2.1. sala lekcyjna, 2.4. korytarz, 2.6. sala lekcyjna, 2.7. biblioteka na pomieszczenia 2.1. gabinet psychologa, 2.4. korytarz, 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki, 2.7. gabinet pedagoga,- wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 2.4. korytarz, a 2.6. sala lekcyjna, - budowa ściany wydzielając pomieszczenie 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki, - przebudowa otworu drzwiowego i montaż drzwi do pomieszczenia 2.7. gabinet pedagoga,- przebudowa otworu drzwiowego i montaż drzwi do pomieszczenia 2.5. toaleta, wymiana okna w pomieszczeniu 2.3. klatka schodowa, - remont pomieszczeń 2.1. gabinet psychologa, 2.4. korytarz, 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki, 2.7. gabinet pedagoga (przebudowa instalacji wewnętrznej i prace wykończeniowe),5) na dachu:- wymiana okna połaciowego na wyłaz dachowy,- wstawienie 5 st. okien połaciowych o wymiarach 140x65 cm,- montaż komunikacji dachowej od wyłazu dachowego do komina spalinowego,- wprowadzenia odpowietrzenia pionu kanalizacyjnego,6) na zewnątrz:- remont elewacji budynku z cegły ceramicznej,- remont cokołów kamiennych i ceglanych,- remont okiennych studzienek piwnicznych,- wykonanie betonowych opasek wokół budynku wraz ze spadkiem od obiektu,- remont schodów zewnętrznych od strony elewacji południowej,- wyburzenie schodów terenowych w miejscu projektowanej rozbudowy,- przebudowa nawierzchni utwardzonych uwzględniając:• wejście do budynku bez schodów, • możliwość ewakuacji z pomieszczeń przedszkolnych poprzez okna (odległość pomiędzy zewnętrznym parapetem okna a nawierzchnią utwardzoną nie może przekraczać 90 cm),7) przebudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,8) prace związane z dostosowaniem budynku do przepisów przeciwpożarowych, uwzględniających odstępstwo od przepisów przeciwpożarowych:- zabezpieczenie widocznych elementów konstrukcji dachu za pomocą farb, lakierów do klasy odporności ogniowej R15,- montaż drzwi przeciwpożarowych EI 60 do pomieszczenia -1.3. pomieszczenie,- wymiana drzwi do pomieszczeń -1.1. kotłownia oraz -1.2. pomieszczenia na drzwi przeciwpożarowe EI 60,- wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń 0.2. sala lekcyjna, 0.3. sala lekcyjna oraz 0.6. pom. porządkowe na drzwi przeciwpożarowe EI 60,- zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w ścianach oddzielenia ppoż. pomieszczeń oddziałów przedszkolnych,- wyodrębnienie pożarowe pomieszczeń 0.2. sala lekcyjna nr 1 oraz 0.3. sala lekcyjna nr 2 jako odrębnej strefy pożarowej ZL II,- zabezpieczenie podłóg, okładzin i innych elementów stałego wyposażenia wnętrz wykonanych z materiałów palnych do stopnia trudnozapalności,- wymiana włazu do piwnicy na wykonany z materiału co najmniej trudnozapalnego,- wyposażenie budynku w minimum dwie gaśnice proszkowe ABC o masie środka gaśniczego min. 4 kg i skuteczności gaśniczej min. 21A na każdej kondygnacji budynku,- wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych (korytarzach i klatce schodowej) o zwiększonych parametrach natężenia – min. 5lx w osi drogi ewakuacyjnej,- zapewnienie dodatkowych wyjść ewakuacyjnych z sal przedszkolnych (0.2. sala lekcyjna i 0.3. sala lekcyjna) w postaci okien umożliwiających bezpieczne wyprowadzenie dzieci bezpośrednio na zewnątrz budynku, oznakowanych znakiem ewakuacyjnym z Polską Normą,- wyposażenie budynku w certyfikowany przycisk przeciwpożarowego wyłącznika prądu,- wykonanie opraw oświetlenia awaryjnego na zewnątrz wyjść ewakuacyjnych z budynku,- wykonanie na wszystkich drogach ewakuacyjnych (korytarzach i klatce schodowej) podświetlanych kierunkowych znaków ewakuacyjnych,- wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożarowej w ramach ochrony pełnej, bez monitoringu pożarowego, z powiadamianiem o pożarze do zarządzającego budynku oraz do osób przez niego wskazanych,- wykonanie wyraźnego oznakowania progów, obniżeń wysokości i zawężeń dróg ewakuacyjnych za pomocą odblaskowej taśmy ostrzegawczej lub w inny równoważny sposób,1.2. Rozbudowę istniejącego budynku:- budowę przedsionka od strony elewacji zachodniej. 1.3. Opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym przede wszystkim opracowanie: - projektu koncepcyjnego;- projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;- projektów wykonawczych (architektury i wnętrz wraz z wyposażeniem, niezbędne projekty wykonawcze branżowe); - przedmiarów robót i kosztorysów inwestorski,1.4. Uzyskanie stosownych pozwoleń i decyzji administracyjnych,1.5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Kod CPV: 45210000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w ust. 1 ppkt. 2d), Wykonawca zobowiązany jest:1) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:a) jedno zadanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego oraz zrealizowaniu na jego podstawie budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto i powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 200,00 m2;2) wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego:a) Osoby z uprawnieniami budowlanymi do projektowania:- osoba posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, która posiada doświadczenie, polegające na autorstwie lub współautorstwie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlanego i wykonawczego) dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o wartości kosztorysowej nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto i powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 200,00 m2, dla której w tym okresie została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę,- osoba posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- osoba posiadającą, przez okres nie krótszy niż 2 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- osoba posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.b) Osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi:- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wymaga się aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru,- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem co najmniej 3-letnim,- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z doświadczeniem co najmniej 3- letnim,- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie cieplno-wentylacyjnym z doświadczeniem co najmniej 3-letnim.Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego stanowiska, także w sytuacji, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.).Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 poz. 220 t.j.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- „Poprawa funkcjonalności schronów fortecznych w Fort II Twierdzy Chełmno”
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice – postępowanie VI
- Remont instalacji sanitarnych w lokalu mieszkalnym przy ul. Murarskiej 5/7 we Wrocławiu, roboty podobne jak w postępowaniu nr ZZK-NZ/241/3408/35/24.