- Adres: 64-140 Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
Adres: 64-140 Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29
Adres email: zamowienia@wloszakowice.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”.2. Zakres zamówienia:1) Udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców zgłaszane w trakcie postępowań przetargowych określonych na zadania opisane w punkcie II SOPZ (załącznik nr 8 do SWZ),2) Pobyt na terenie realizowanej inwestycji minimum niż dwa razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz w razie konieczności zgłoszonej przez Zamawiającego,3) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 4) Informowanie Inwestora o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych i odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania,5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałach budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacja projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,6) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji i nawierzchni,7) Kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,8) Weryfikacja zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym,9) Sprawdzania faktur wykonawcy robót budowlanych oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, 10) Współorganizowanie wraz z Inwestorem narad technicznych, problemowych i innych spotkań wynikających z procesu budowlanego, 11) Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 12) Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych i przedstawianie na każde żądanie Inwestora, dokumentów dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,13) Egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 14) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,15) Analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,16) Przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości), 17) Regularne przebywanie na terenie objętym zadaniem i zgłaszanie swojego pobytu Inwestorowi. Inspektor zobowiązuje się stawiać się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,18) Dokonywanie wraz z Inwestorem akceptacji i uzgodnień poszczególnych etapów projektowania zadań realizowanych w systemie zaprojektuj – wybuduj.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Kod CPV: 71520000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. „Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj”
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. "Poprawa dostępności usług medycznych dla mieszkańców powiatu ostrzeszowskiego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno