- Adres: 42-270 Kłomnice, Strażacka 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34/3281-122, fax. 34/3281-121
- Data zamieszczenia: 2025-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Kłomnice
Adres: 42-270 Kłomnice, Strażacka 20
Adres email: astepien@klomnice.pl
Telefon: 34/3281-122
Strona internetowa: www.bip.klomnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowe zarządzenie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego - Magazyn Energii
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe zarządzanie oraz monitorowanie projektu pn. Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Kłomnice Obszaru Północnego – Magazyn Energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach naboru FESL.02.06-IZ.01-076/23 prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.2. Zakres usługi obejmuje w szczególności następujące obowiązki zarządzania administracyjnego, finansowego i technicznego projektem oraz monitorowanie jego realizacji, a w szczególności:1) Rozliczanie projektu w systemie CST2021 i LSI2021:a) kompleksowa i terminowa obsługa projektu w systemie CST2021 i LSI2021;b) informowanie Zamawiającego z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem o przygotowaniu potrzebnych dokumentów celem zamieszczenia w systemie CST2021 i LSI2021;c) kompleksowa i terminowa obsługa wszystkich zakładek w systemie CST2021 i LSI2021 w tym rejestr zamówień, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów składania wniosków o płatność;2) Wsparcie i doradztwo w realizacji projektu m. in.:a) współpraca z Referatem Inwestycji i Zamówień Publicznych Beneficjenta, doradztwo w zakresie udzielania zamówień publicznych w projekcie zgodnie z wytycznymi;b) pomoc w przygotowaniu i opracowaniu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;c) doradztwo i pomoc w zakresie prowadzenia zamówień w CST2021,d) współpraca z Działem Księgowości Zamawiającego, doradztwo w zakresie finansowej i merytorycznej realizacji projektu;e) wsparcie w planowaniu wydatków;f) realizacja projektu zgodnie z założeniami określonymi we wniosku oraz umowie o dofinansowanie.3) Kontakt z Instytucją Zarządzającą:a) przygotowanie pism do Instytucji Zarządzającej w zakresie związanym ze sprawozdawczością, wnioskowaniem o płatność, zmianami w projekcie, przygotowanie wymaganych oświadczeń, wyjaśnień, sprawozdań, itp.;b) bieżące kontakty z Instytucją Zarządzającą oraz udział w kontrolach projektu prowadzonych przez odpowiednie organy; c) pomoc w interpretacji zapisów w dokumentach.d) monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programowych oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.4) Obsługa finansowa projektu:a) kontrola kompletności i zgodności dokumentów finansowych projektu z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie (faktury, rachunki, listy płac, itp.) oraz harmonogramem działań projektowych;b) pomoc w opisywaniu dokumentów księgowych;c) współpraca z Działem Księgowości w zakresie prawidłowego ewidencjonowania wydatków; d) bieżące nadzorowanie poprawności wykonania budżetu.5) Koordynacja i monitoring projektu:a) cykliczne spotkania w siedzibie Zamawiającego celem weryfikacji bieżących działań i ustaleniem kolejnych (spotkania odbywać się będą raz w tygodniu)b) nadzorowanie procesu realizacji wskaźników;c) pomoc w tworzeniu okresowych raportów z realizacji projektu;d) pomoc w udokumentowaniu wykonywanych działań, promocji projektu. 6) Nadzór techniczny :a) współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego;b) prowadzenie dokumentacji projektu oraz czuwanie nad prawidłowością tej dokumentacji;c) udział w kontrolach, audytach zewnętrznych przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli projektu i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących. Uczestniczenie w przebiegu kontroli i audytów zewnętrznych do momentu ich zakończenia.;d) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między Stronami w trakcie realizacji zadania);e) wykonywanie innych zadań, których nie wymieniono powyżej, a ich wykonanie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji projektu.7) Szczegółowy zakres prac będzie dostosowany do zaleceń określonych przez Instytucję Zarządzającą, w tym w szczególności wytycznych.
Kod CPV: 79420000-4
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejo ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenie:• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji minimum 1 projektuo wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto, współfinansowanego ze środków UE.• Jako jedno zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą,a Zamawiającym.• W przypadku projektów realizowanych w partnerstwie, wykonawca musi wykazać, że był odpowiedzialny za realizację części projektu o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto oraz przedstawić stosowane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie tego zakresu.• Doświadczenie nie podlega sumowaniu – co oznacza, że warunek doświadczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie może być spełniony poprzez połączenie doświadczenia różnych podmiotów, nawet jeśli występują wspólnie (np. konsorcjum). Doświadczenie musi być potwierdzone przez jednego wykonawcę.b) Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Kadrę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia – tj. dysponuje min. 1 koordynatorem/menedżerem/kierownikiem projektu, zatrudnionego na podstawie np. umowy o pracę lub umowy zlecenie itp. posiadającym min. 12 - miesięczne, udokumentowane doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora projektu (lub równoważne – tj. pełniąca funkcję nadzoru nad prawidłową realizacją rzeczowo-finansową projektu) współfinansowanego ze środków UE w okresie 3 lat od daty złożenia oferty.• Jako udokumentowane doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora/ menedżera/kierownika projektu należy rozumieć realizację 1 projektu współfinansowanego z środków UE, na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.• Doświadczenie nie podlega sumowaniu – co oznacza, że warunek dotyczący doświadczenia koordynatora/menedżera/kierownika projektu nie może być spełniony poprzez łączenie doświadczenia z realizacji różnych projektów. Wymagane doświadczenie musi być potwierdzone przez realizację 1 projektu spełniającego warunek taki jak czas jego trwania.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej – kierownictwo. Znak sprawy DZPZ.283.54.2025.AG
- Usługa monitorowania zgodności techniki lotniczej w Organizacji obsługowej ACSL LAW
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym „Babski Rynek” położonym w Białej Podlaskiej