- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sądowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (62) 592 61 18
- Data zamieszczenia: 2023-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sądowa 2
Adres email: administracja@ostrow.sr.gov.pl
Telefon: (62) 592 61 18
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolski przy ul. Sądowej 2, z użyciem materiałów, środków technicznych i chemicznych dostarczonych przez Wykonawcę.2. Usługi w zakresie utrzymania czystości i odśnieżania na terenach zewnętrznych (chodnik, parking), a w szczególności usuwanie oblodzeń, posypywanie chlorkiem wapnia, chlorkiem sodu, piaskiem lub innymi dopuszczalnymi przepisami środkami ( bezpiecznymi ekologicznie), tak aby powierzchnie były „czyste” do warstwy bruku w systemie pracy ciągłej oraz wywóz nadmiaru śniegu i bieżące porządkowanie terenu (w szczególności usuwanie pozostałości użytego pisaku).Szczegółowy opis realizacji zamówienia oraz zakres prac zawiera Załącznik nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, które zostało określone w Rozdział II ust. 8 SWZ i dokumentach postępowania.Prawo opcji dotyczy:1. rozszerzenia zakresu usług świadczonych w ramach podstawowego przedmiotu zamówienia na budynek położony przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim, który ma zostać przekazany pod zarząd Zamawiającego, nie wcześniej niż od dnia 1 sierpnia 2023 r.2. zapewnienia przez Wykonawcę realizacji usług sprzątania, w przypadku zaistnienia doraźnej potrzeby Zamawiającego, w szczególności związanej z remontem, montażem, itp., oraz w czasie innych nieprzewidzianych zdarzeń powodujących konieczność wykonania dodatkowej usługi sprzątania.Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji prawa opcji zawiera Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy i Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis realizacji zamówienia, , które stanowią integralną część SWZ.
Kod CPV: 90911200-8
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI „WODNE PIASKI” PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej