- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Adres: 21-040 Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
Adres email: kontakt@avia-swidnik.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.avia-swidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (3)
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF zlokalizowanych przy ul. Fabrycznej w Świdniku, 21-040 Świdnik oraz przy Al. Lotników Polskich i ul. Strażackiej. 2. Powierzchnia wewnętrzna objęta sprzątaniem – 1933m2 – 2633m2 w zależności od okresu (1933m2 dotyczy okresu od 10.02.2025 do 31.05.2025 r. oraz od 08.09.2025 do 31.12.2025 r.; 2633m2 dotyczy okresu od 01.06.2025 do 07.09.2025r.).3. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej. 4. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ.5. Zamawiający określa, iż osoba pełniąca funkcję koordynatora usługi sprzątania, ma być zatrudniona na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób wykonujących usługę sprzątania.W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane powyżej czynności, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,3) innych dokumentów,- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika.Zamawiający najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę
Kod CPV: 90910000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: Warunek dotyczący doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi sprzątania (wewnątrz i/lub na zewnątrz) budynku/ów, na powierzchni minimum 1 000,00 m2 każda, o wartości nie mniejszej niż po 200.000,00 zł brutto każdej z usług*.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń, według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacjeW przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek (X.4 SWZ) powinien spełnić samodzielnie, co najmniej jeden Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: