- Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Dietla 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Dietla 5
Adres email: zp@scru.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.scru.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jestKompleksowa usługa pralnicza wraz z dzierżawą pościeli w ramach opcjidla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Specyfika¬cję usługi zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówie-nia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji („Formularz asortymentowo - cenowy”) oraz załącznik nr 1.2 „Szczegółowy opis przedmiotu usługi”. 2. Termin realizacji usługi - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy (umowa zostanie zawarta na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny.3. Pozostałe warunki zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia „Projektowane postanowienia umowy”.4. Usługa musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo - cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu usługi – tj. we wzorach załączników nr 1.1 i 1.2 do oferty.5. Przedmiotem zamówienia jest również usługa wdrożenia systemu RFID (urządzenia do automatycznej identyfikacji asortymentu) na potrzeby SCRU w Rabce-Zdroju oraz w ramach opcji dzierżawa bielizny szpitalnej.PRAWO OPCJIW okresie realizacji usługi Zamawiający będzie mógł dokonać w ramach opcji dzierżawy pościeli spełniającej parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 1.2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia za cenę określoną w Załączniku nr 1.1 do swz, która zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie nie później niż do 30 dni, licząc od daty złożenia zamówienia. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (opcji) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia opcjonalnego. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie, przy czym może zostać zrealizowane nie później niż w okresie obowiązywania umowy w niniejszym postępowaniu. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niego skorzystać.
Kod CPV: 98310000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 108 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa nastę¬pu¬ją¬ce warunki w zakresie:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:– Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum300 000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia;2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:- wykazanie się wykonaniem lub wy¬ko¬ny¬wa¬niem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na kompleksowej usłudze pralniczej dla placówek służby zdrowia wraz z dzierżawą pościeli o wartości nie mniejszej niż300 000, 00 zł brutto;- wykazanie, że w celu wykonania zamówienia publicznego wykonawca dysponuje pralnią posiadającą barierę higieniczną między strefą czystą i brudną, z podaniem jej nazwyi lokalizacji (dokładny adres); wykazana przez Wykonawcę pralnia musi posiadać pozytywną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą ją do świadczenia usług pralniczych dla placówek służby zdrowia;- posiadaniem odpowiednich środków transportu zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu usługi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykonawca posiada co najmniej dwa samochody w celu wykonania zamówienia publicznego przystosowanymi do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.