- Adres: 66-100 Kalsk, 91
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 385 2091
- Data zamieszczenia: 2025-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Adres: 66-100 Kalsk, 91
Adres email: sekretariat@lodr.pl
Telefon: 68 385 2091
Strona internetowa: www.lodr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. “Lubuskie Forum Innowacji Rolniczych” zgodnie z planem Operacyjnym na 2025 r, w ramach Planu Działania KSOW+(...)
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w obiekcie usytuowanym w odległości do 40 km od siedziby Zamawiającego LODR Kalsk 91, w ramach operacji pn.: Lubuskie Forum Innowacji Rolniczych zgodnie z Planem Operacyjnym na 2025r. w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+, Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dla łącznej liczby 50 uczestników gdzie:a) I termin priorytetowy i akceptowalny przez Zamawiającego w dniach: 13-14.03.2025 r, lub wb) II terminie, jednak realizacja dwudniowej konferencji nastąpi najpóźniej do dnia 28.03.2025 r Dokładny termin, w przypadku II terminu, ustalony będzie w porozumieniu Wykonawcy z Zamawiającym. Zamawiający dokona akceptacji II terminu.Konferencja musi się odbyć w dniach od poniedziałku do piątku. W ramach realizacji konferencji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegów ze śniadaniem, serwisu kawowego, obiadu, kolacji, najmu i obsługi technicznej sal konferencyjnych, oraz najem maksymalnie 50 miejsc parkingowych, dla grupy stanowiącej łącznie maksymalnie 50 osób. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ.
Kod CPV: 55120000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub wykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług – kompleksowej organizacji konferencji/seminariów/szkoleń obejmujących co najmniej:- zapewnienie minimum 1 noclegu,- wyżywienie,- zapewnienie sali konferencyjnej,dla liczby co najmniej 30 osób (uczestników) , wykonanych bez zastrzeżeń ze strony zlecających.Zamawiający za 1 usługę uzna jedną umowę = jedną konferencję/seminarium/szkolenie. Jeśli w ramach jednej umowy Wykonawca zrealizował więcej niż jedną konferencję/seminarium/szkolenie, Zamawiający uzna to jako jedną (1) usługę.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach konferencji wyjazdowej pracowników Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w dniach 16-17 września 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ze środków UE
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla uczestników szkolenia dla nauczycieli polonijnych z Argentyny i Brazylii.