Przetargi.pl
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin”

  • Adres: 37-405 Jarocin, Jarocin 159
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8713141, fax. 015 8713138
  • Data zamieszczenia: 2025-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

Adres: 37-405 Jarocin, Jarocin 159

Adres email: poczta@gminajarocin.pl

Telefon: 015 8713141

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin”

Opis zamówienia: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin”1. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz jej dystrybucji na potrzeby Gminy Jarocin w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru zawiera załącznik nr 9 do SWZ. Podane w Zał. nr 9 do SWZ parametry dystrybucyjne - w szczególności grupa taryfowa są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi wydanymi przez właściwego OSD. W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD Zamawiający zobowiązuje się do ich ponoszenia. Wykonawca na etapie podpisania umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej zobowiązany jest do posiadania aktywnej umowy z OSD (co najmniej na czas obowiązywania przedmiotu zamówienia), w której OSD gwarantuje Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego do miejsca określonego powyżej. Koszty świadczenia usług dystrybucji ponosi Wykonawca w ramach ceny płaconej przez Zamawiającego za usługę kompleksową (usługę dostawy wraz z usługą dystrybucji). Rozliczenia między stronami odbywać się będą co 2 miesiące na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz cen i stawek opłat za energię elektryczną i cen i stawek opłat za usługi dystrybucji określonych w ofercie stanowiącej załącznik do umowy. Faktury należy wystawiać oddzielnie na każdy obiekt. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia jednej faktury zbiorczej dla danego odbiorcy/ płatnika zawierającej wykaz PPE dla budynków i obiektów, oraz faktury zawierającej wykaz PPE dotyczącej oświetlenia ulicznego Umowa zostanie zawarta wg ogólnych wzorów umowy stosowanych przez przedsiębiorstwa energetyczne (Wykonawcy) z uwzględnieniem istotnych postanowień SWZ. Wykonawca przygotuje kompleksową umowę na wzorze zatwierdzonym przez Zarząd Spółki który uwzględniał będzie wymienione postanowienia oraz umową będzie zgodna z postanowieniami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne. Wszystkie umowy zostaną podpisane przez Wójta Gminy Jarocin przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest PGE Dystrybucja S.A. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Planowaną wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 9 szacuje się: łącznie w wysokości 222819,37 kWh, w tym taryfa: - C12B – 199415,62 kWh – rozliczenie co 2 miesiące - C11 – 22290,00 kWh – rozliczenie co 2 miesiące - G11 – 1113,75 kWh – rozliczenie co 2 miesiące Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. O rezygnacji z punktu odbioru oraz o zamknięciu lub likwidacji obiektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Nie wymaga też aneksu do umowy zmiana mocy umownej w przypadkach określonych w zdaniu pierwszym i drugim. Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku do umowy (w ramach tych samych grup taryfowych) poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej.2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

Kod CPV: 09310000-5

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną