- Adres: 22-310 Kraśniczyn, Szkolna 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825775518
- Data zamieszczenia: 2024-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kraśniczynie
Adres: 22-310 Kraśniczyn, Szkolna 1
Adres email: sekretariat_sp@szkolakrasniczyn.pl
Telefon: 825775518
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kraśniczynie w roku szkolnym 2024/2025
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „Dowożeniu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kraśniczynie w roku szkolnym 2024/2025”.2. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Kraśniczynie. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737, z późn. zm.). 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych szkolnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295).4. Rozliczenie usługi objętej niniejszym postępowaniem następować będzie na podstawie miesięcznej listy uczniów. Listy będą każdorazowo wystawiane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą obowiązywać. 5. Zakres zamówienia obejmuje przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kraśniczynie, ul. Szkolna 1, 22–310 Kraśniczyn w następującym zakresie:1). Świadczenie usługi dowożenia dzieci do Szkoły Podstawowej w Kraśniczynie w roku szkolnym 2024/2025, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. 2). Dowożenie obejmuje miejscowości (przejazd przez miejscowości): Olszanka, Bończa, Bończa Kolonia, Wolica, Wólka Kraśniczyńska, Anielpol, Brzeziny, Czajki, Chełmiec, Drewniki, Majdan Surhowski, Franciszków, Surhów, Surhów Kolonia, Łukaszówka, Zastawie, Żułów.3). Dzienna długość trasy około 330 km (drogi asfaltowe), planowana ilość dowożonych dzieci 140 (w tym 19 dzieci bez obowiązku szkolnego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych dzieci.4). Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2024/2025 z wyłączeniem, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności których nie dało przewidzieć się wcześniej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom objętym niniejszym zamówieniem.5). Ilość autobusów: trzy podstawowe, wobec których Zamawiający zastosuje kryterium ocen „wiek autobusu” oraz jeden zastępczy. 6). Ilość minimalna miejsc siedzących w jednym autobusie w zależności od trasy, wg Załącznika Nr 1 do SWZ.7). Godziny przewozu: ok. 6.50 – 8.00 (dowożenie) oraz ok. 13.00 I kursi ok. 15.00 II kurs (odwożenie),6. Pod pojęciem przewóz uczniów do szkoły należy rozumieć dowóz uczniów z ustalonych miejsc zamieszkania do szkoły przed rozpoczęciem zajęć i odwóz uczniów ze szkoły do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu uczniów. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na wszystkie trasy. 7. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728).8. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Dowóz uczniów odbywać się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów.9. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.10. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem, więc tym samym dysponuje polisą ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.11. Wykonawca zobowiązany jest podać koszt miesięcznego przewozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), przy następujących założeniach:1). ok. 20 dni nauki miesięcznie ; 2). Należy przyjąć organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz.432 z późn. zm.):a) rozpoczęcie roku szkolnego: 02.09.2024 r.b) zimowa przerwa świąteczna trwa od 23.12.2024 r. do 31.12.2024 r.c) ferie zimowe trwające 2 tygodnie od 17.02.2025 r. do 02.03.2025 r. d) wiosenna przerwa świąteczna od 17.04.2025 r. do 22.04.2025 r.e) zakończenie roku szkolnego 27.06.2025 r.12. Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie rzeczywistej ilości wystawionych biletów miesięcznych (szczegóły w projekcie umowy załącznik nr 2 do SWZ).13. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie, aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie zaistnienia w/w awarii nie powinien przekroczyć 45 minut.
Kod CPV: 60000000-8
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
- Świadczenie usługi transportu niemedycznego osób i dokumentacji na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. oraz realizacji zadań związanych z obowiązkami w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej
- Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu.