- Adres: 29-100 Włoszczowa, Sienkiewicza 31
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we Włoszczowie
Adres: 29-100 Włoszczowa, Sienkiewicza 31
Adres email: zp@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego kompostera do przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji dla Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego kompostera do mechaniczno-biologicznego przetwarzania frakcji organicznej zawartej w odpadach komunalnych. Komposter przeznaczony do pracy jako urządzenie wchodzące w skład instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, odpowiednio przystosowany do zintegrowanego systemu załadunku i rozładunku odpadów posiadanej instalacji MBP. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:a) w zakres zamówienia poza urządzeniem o którym mowa w ust. 1 powyżej wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi;b) oferowane urządzenie nie może być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych komposterów tego typu – 2 szt. udokumentowana przez podanie listy referencyjnej z nazwami i adresami użytkowników)3. Charakterystyka techniczna kompostera:a) komposter winien składać się z ramy, stanowiącej jego podstawę i umożliwiającej przemieszczanie go po terenie zakładu. Napęd bębna powinien charakteryzować się płynną zmianą prędkości obrotowej, bęben powinien posiadać otwory do załadunku wsadu i opróżniania przetworzonych mechaniczno-biologicznie odpadów. Konstrukcja bębna powinna opierać się na 4-6 komorach, w których następuje mieszanie, przemieszczanie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiału wsadowego;b) kompostowanie odpadów winno odbywać się przy pomocy opracowanego programu komputerowego. Elektroniczny proces sterowania ma uwzględniać bieżący rodzaj materiału wsadowego, a przy doborze odpowiedniego cyklu przesuwu i obrotów bębna zapewnić najbardziej optymalne warunki kompostowania. System sterowania komputerowego zapewnić musi stałe monitorowanie następujących parametrów:• temperatura procesu w poszczególnych komorach urządzenia;• zużycie powietrza procesowego;• prędkość obrotowa bębna.4. Dane techniczna kompostera:• Fabrycznie nowy komposter do przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji;• Oferowane urządzenie nie może być prototypem;• Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy nie może przekroczyć 20Mg;• Długość bębna do 12m;• Średnica bębna do 2,5 m;• Wysokość kompostera do 3,8 m;• Moc zainstalowana max. 10 kW;• Bęben kompostera winien posiadać izolację termiczną;• Wyposażony w silniki, szafę sterowniczą, przetwornik fazowy;• Bęben podzielony w środku na 7 komór, w których następuje mieszanie, przemieszczenie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiał wsadowego;• Wydajność urządzenia 15 – 20 m3 / cykl produkcyjny materiału wsadowego, minimalnie 3500 Mg wsadu/rok;• Bęben musi posiadać możliwość doładowania komory, co 2,0 – 3,0 godziny, po uprzednim zatrzymaniu bębna 5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko i dokona jego montażu i rozruchu;2) Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech operatorów w zakresie zasad użytkowania i obsługi kompostera;3) Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:• Dokumentację techniczną;• Instrukcję obsługi;• Instrukcję BHP;• Kartę gwarancyjną;• Deklarację zgodności urządzenia z przepisami prawo polskiego lub certyfikat CE;• Katalog części w formie rysunkowej, ewentualnie z nazwami części w języku polskim, angielskim lub niemieckim.4) Okres gwarancji na urządzenie co najmniej 24 miesiące od daty podpisania odbioru przez strony;5) Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od czasu pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Wykonawca powinien posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada serwisu na terenie Polski zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z demontażem, transportem, naprawą / serwisem, ponownym montażem w miejscu użytkowania przez Zamawiającego oraz uruchomieniem i sprawdzeniem poprawności działania serwisowanego urządzenia.6) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;7) Wykonawca zapewni przez okres 12 miesięcy przeprowadzenie wszystkich napraw uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie bieżącej eksploatacji z winy personelu Zamawiającego na koszt Zamawiającego i bez utraty gwarancji.6. Warunki finansowania:1) Warunki dotyczące leasingu operacyjnego z opcją wykupu:• Leasing operacyjny;• Waluta umowy leasingu: PLN;• Okres leasingu 60 miesięcy, w tym Zamawiający uiści w okresie trwania leasingu 59 rat leasingowych;• Opłata wstępna 20% wartości netto przedmiotu leasingu;• Oprocentowanie zmienne – część odsetkowa raty bieżącej ulegnie obniżeniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwyższeniu, w przypadku jego wzrostu (stawka WIBOR 1M obowiązująca w dniu poprzedzającym termin składania ofert);• Najniższa możliwa wartość wykupu ceny netto przedmiotu leasingu;• Możliwość wykupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, Zamawiający dopuszcza możliwość opłaty za wykup wraz z ostatnią ratą leasingową;• Wszelkie koszty ubezpieczenia w pełnym zakresie, w całym okresie trwania umowy leasingu, rozłożone równomiernie w czasie i zawarte w ratach leasingowych w części kapitałowej;• Wykonawca (Leasingodawca) nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu;2) Zamawiający informuje że:• Przed podpisaniem umowy leasingu przekaże Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, dane dotyczące Zarządu Spółki w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania serii i numeru dowodu osobistego oraz numeru PESEL;• Dokona płatności pierwszej opłaty leasingowej w wysokości 20% ceny nabycia przedmiotu leasingu przez Wykonawcę (Leasingodawcę) w terminie 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu leasingu. Podstawą będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia;• Będzie płacił raty leasingowe zgodnie z harmonogramem opłat leasingowych, który będzie stanowił załącznik do umowy leasingu.• Dopuszcza możliwość zapłaty rat leasingowych na podstawie e-faktury;• Zamawiający akceptuje pobieranie faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu Klienta;• Zamawiający wyraża zgodę na bezpośrednią spłatę należności wynikających z umowy na rachunek kredytodawcy Finansującego – przekazanie niespłaconej umowy (która powinna być zakończona) zewnętrznej firmie, która będzie dochodzić spłaty niespłaconych zobowiązań;• Nie wyraża zgody na zastosowanie Tabeli Opłat i Prowizji obowiązującej u Wykonawcy;
Kod CPV: 66114000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- „Leasing na urządzenie hakowe wraz z zabudową do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3”
- „Dostawa samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Dziennego Domu Pomocy w Sokołowsku w formie leasingu operacyjnego”
- Zakup z dostawą używanego samochodu ciężarowego typu śmieciarka z HDS w formie leasingu operacyjnego