- Adres: 72-600 Świnoujście, Mieszka I 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Adres: 72-600 Świnoujście, Mieszka I 7
Adres email: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.szpital-swinoujscie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu do poradni okulistycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do poradni okulistycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.”, Zakres ilościowy oraz opis minimalnych wymagań przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
Kod CPV: 33100000-1
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do całego zamówienia lub jego części, polegać na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: