- Adres: 18-400 Łomża, Aleja Piłsudskiego 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Adres: 18-400 Łomża, Aleja Piłsudskiego 11
Adres email: przetargi@szpital-lomza.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.szpital-lomza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.Pakiet 1 - Krzesła biurowe dla Pracowników Administracji1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.Pakiet 2 - Krzesła biurowe na Oddziały Szpitalne
Kod CPV: 39100000-3
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę foteli biurowych, w którym Wykonawca składa ofertę, tj.:- w zakresie Pakietu 1 - co najmniej 1 dostawy o wartości minimum 30.000,00 zł brutto,- w zakresie Pakietu 2 - co najmniej 1 dostawy o wartości minimum 30.000,00 zł brutto,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części)
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup i dostawę mebli w ramach przedsięwzięcia pn. „Utworzenie BCU w dziedzinie przetwórstwa mięsa w ZSCKR im. Wł. St. Reymonta w Sokołowie Podl.” oraz jego montaż.