- Adres: 69-100 Słubice, ul. Sportowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: SŁUBICKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: 69-100 Słubice, ul. Sportowa 1
Adres email: sekretariat@sosirslubice.pl
Telefon:
Strona internetowa: sosirslubice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Spółka z o. o. w Słubicach
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Spółka z o.o. w Słubicach do punktów poboru energii elektrycznej,zwanych dalej ppe.2. Szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej (ppe) stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.3. Przewidywana do odbioru ilość energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi: 488,20 MWh. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej jest wartością szacunkową na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej, względem ilości określonej powyżej, spowodowanej zmniejszonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego powyżej nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie. Zamawiający nie ma obowiązku przedstawiania planów zaopatrzenia dobowo-godzinowego oraz zgłaszania grafików handlowych na energię.4. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Dla ppe zlokalizowanych na terenie ENEA Operator Sp. z o. o. jako dostawcę rezerwowego zamawiający wskazują ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ, energia elektryczna (jej sprzedaż) powinny spełniać standardy techniczne/jakościowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi.6. Standardy/wymagania jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2023 r., poz. 819). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 904).7. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana w okresach rozliczeniowych według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiających, po cenach ze złożonej przez Wykonawcę oferty (Ceny jednostkowe sprzedaży energii elektrycznej będą zawierać wszystkie opłaty w tym opłata handlową). Okres rozliczeniowy stosowany przez Wykonawcę przy rozliczeniach z Zamawiającym za pobraną energię elektryczną musi być identyczny z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD wobec Zamawiającego za usługi dystrybucyjne.8. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których ma być dostarczana energia elektryczna.9. W wykazie punktów poboru energii elektrycznej (ppe) stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ wskazano parametry dystrybucyjne, które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy (tj. grupa taryfowa/moc umowna) w obrębie grup taryfowych wskazanych i wycenionych w formularzu cenowym wchodzącym w skład formularza oferty.10. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ww. ust. 9, dotyczących zmiany grupy taryfowej po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z OSD, następować będzie na pisemne zgłoszenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Zmiana wymaga zmiany Umowy, w formie aneksu do Umowy.11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD, do punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 4 do SWZ.12. Zamawiający informuje, że:1) W okresie realizacji zamówienia planowane są zmiany mocy przyłączeniowych na poniższych punktach:a) Zasilanie stadionu (PPE 590310600000820631) zmiana mocy przyłączeniowej w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień do 230 kW, w pozostałych miesiącach 27 kW;b) Camping/Lodowisko SOSiR (PPE 590310600000820655) zmiana mocy przyłączeniowej w miesiącach grudzień, styczeń, luty do 150 kW, w pozostałych miesiącach 60 kW.2) na dzień wszczęcia niniejszego postępowania nie posiada statusu:a) wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii,b) prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii.3) nie planuje w okresie obowiązywania umowy pozyskiwać energię z innego źródła wytwórczego,4) posiada aktualnie obowiązujące umowy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji, procedura zmiany sprzedawcy nie będzie przeprowadzana po raz pierwszy.13. W przypadku zainstalowania w trakcie trwania umowy nowych instalacji OZE, przedmiot zamówienia będzie obejmował również rozliczenie nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE, która została wprowadzona do sieci elektroenergetycznej właściwego miejscowo OSD. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę lub aneks do Umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE, na wzorcu powszechnie stosowanym przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1361). Umowa/aneks do umowy obowiązywać będzie do dnia obowiązywania przedmiotowej Umowy, tj. do dnia 30.11.2025.UWAGA! Podana w ofercie Wykonawcy cena musi obejmować wszystkie koszty związane realizacją zamówienia, z uwzględnieniem podatku akcyzowego i VAT.
Kod CPV: 09300000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: