Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul., Szpitalna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48 86 477 55 01
  • Data zamieszczenia: 2024-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem

Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul., Szpitalna 5

Adres email: inwestycje@szpitalwysmaz.pl

Telefon: +48 86 477 55 01

Strona internetowa: https://szpitalwysmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.Wykonawca przystępujący do przetargu winien przystąpić do całości zamówienia zachowując numer ustalony przez Zamawiającego. Oferty cząstkowe do wybranych pozycji będą odrzucone.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.2. Opis przedmiotu zamówienia, wielkość i zakres:Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. wynosi 1 116,783 MWh.3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikiem nr 1 do umowy (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) i załącznikiem nr 2 do umowy (pełnomocnictwo).4. W opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – będzie realizowany identycznie, niezależnie od tego który Wykonawca go wykona), uwzględniono wszystkie koszty cyklu życia – marżę, koszty bilansowania handlowego, opłaty transakcyjne, koszty zmienności profilu, koszty zmienności grafiku, koszty grafikowania, koszty energii konwencjonalnej, koszty praw majątkowych oraz podatek akcyzowy. Poza ww. kosztami Zamawiający nie przewiduje innych kosztów dostawy energii elektrycznej.5. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z następujących przyczyn:a) jednym z motywów Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz.U. L 134 z 30.4.2004, str. 114), zwanej dalej jako „Dyrektywa”, było wzmocnienie potencjału małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) i ułatwienie ich udziału w rynku zamówień publicznych; w przypadku zamówień na dostawę energii elektrycznej, niezależnie od dokonania bądź niedokonania podziału zamówienia na części potencjalny krąg dostawców energii elektrycznej pozostanie niezmieniony – zgodnie bowiem z polskimi przepisami podmioty wykonujące działalność w zakresie sprzedaży energii elektrycznej zobowiązane są do uzyskania koncesji na obrót energią elektryczną, wydawanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; w związku z powyższym, niedokonanie podziału Zamówienia przez Zamawiającego nie ogranicza udziału małych i średnich przedsiębiorstw w rynku zamówień publicznych, a w konsekwencji nie jest sprzeczne z przywołanym powyżej motywem Dyrektywy,b) Zamawiający dodatkowo zdecydował o niedokonaniu podziału Zamówienia na części z przyczyn wynikających ze specyfiki polskiego rynku energii elektrycznej; poprzez kumulację szacunkowego zapotrzebowania (wyrażonego w MWh) na energię elektryczną na okres 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. Zamawiający optymalizuje koszty zakupu energii elektrycznej we wskazanym powyżej okresie; podział Zamówienia na części uniemożliwiłby osiągnięcie założeń, m.in. uzyskania takiej samej ceny netto za MWh energii elektrycznej dostarczonej do każdego z PPE, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ.

Kod CPV: 09300000-2

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy stosownie do treści art. 112 Pzp. spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w terminie wykonania zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną