Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG

  • Adres: 34-500 Zakopane, Gładkie 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej

Adres: 34-500 Zakopane, Gładkie 1

Adres email: b.kreft@szpitalodrodzenie.pl

Telefon:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Dostawa aparatu USG

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego aparatu USG rok produkcji nie starszy niż 2024r na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.974) w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej.3. Minimalny wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia – 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu medycznego z częstotliwością zalecaną przez producenta.4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania sprzętu, w tym wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją Wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba- za transport sprzętu do punktu naprawy. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia na infolinię z przyjazdem serwisu do 24 godzin - w dni robocze, w godzinach 8.00-17.00. W przypadku nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia trwającego dłużej niż 14 dni (od momentu zgłoszenia tej nieprawidłowości), Wykonawca zobowiązany jest w ciągu max 2 dni roboczych podstawić nieodpłatnie sprzęt zastępczy zbliżonej klasy.5. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia.

Kod CPV: 33112200-0

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną