Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na ul. Miodowej

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 4

Adres email: zampubl@um.gorzow.pl

Telefon:

Strona internetowa: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Budowa placu zabaw na ul. Miodowej

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw na ul. Miodowej w Gorzowie Wlkp. na dz. nr ewid. 888/2, obręb Wawrów.1) Zakres prac obejmuje między innymi:a) Usunięcie istniejącej nawierzchni trawiastej b) Przygotowanie nawierzchni bezpiecznej c) Przygotowanie nawierzchni trawiastej z siewu d) Wykonanie fundamentowania urządzeń oraz elementów małej architektury e) Wykonanie dojścia utwardzonego z nawierzchni mineralnejf) Wykonanie ogrodzenia placu zabawg) Prace wykończeniowe i porządkowe2) Wykaz urządzeń zabawowych i elementów małej architektury:a) Tablica informacyjna – regulamin placu zabaw + logo Budżetu Obywatelskiego 1 szt.b) Pojemnik na odpady – przeznaczony do selektywnej zbiórki odpadów 1 szt.c) Pojemnik na odpady – przeznaczony na odpady zmieszane 1 szt.d) Ławka 2 szt.e) Huśtawka ważka 1 szt.f) Zestaw ze zjeżdżalnią 1 szt.g) Huśtawka dwustanowiskowa 1 szt.h) Sześcian gimnastyczny 1 szt.i) Ogrodzenie z furtką. 3) W stosunku do dostaw wchodzących w skład zamówienia, Zamawiający wymaga, aby:- oferowane materiały w swoich formach i kształtach odpowiadały wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i zapisach SWZ.4) Warunki wymagane od Wykonawców:a) Uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń oraz uzgodnień wymaganych w trakcie realizacji budowy.b) Prowadzenie dokumentacji budowy wynikającej z obowiązujących przepisów. c) Jeśli przeprowadzenie całości robót objętych zakresem wymagać będzie wykonania projektów pomocniczych i uszczegóławiających, Wykonawca opracuje je we własnym zakresie i na własny koszt, uzyskując niezbędne uzgodnienia i decyzje.d) Wykonawca udzieli na zrealizowany przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z ofertą i usunie wszystkie zauważone w tym okresie wady i usterki w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego.5) Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem prac dokonać przeglądu terenu pod kątem możliwości występowania siedlisk dziko występujących gatunków zwierząt, w tym przede wszystkim jeży i ptaków. W celu zdiagnozowania ewentualnego występowania siedlisk jeży (szczególnie w okresie od września do kwietnia) należy przed rozpoczęciem prac, ręcznie odchylić gęste zarośla i miejsca wokół płożących krzewów, by sprawdzić czy nie śpią tam jeże duże i małe (w przypadku stwierdzenia występowania takich siedlisk, prac nie należy rozpoczynać a fakt ten należy zgłosić do Zamawiającego. Jeśli siedliska wyżej wskazanych zwierząt nie zostaną ujawnione, prace należy rozpocząć i prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności. W przypadku odsłonięcia i stwierdzenia, podczas prowadzonych prac, występowania siedlisk zwierząt, prace należy niezwłocznie przerwać, a fakt ten należy zgłosić do Zamawiającego).6) Przez cały okres trwania umowy, również w przypadku jakiejkolwiek konieczności czasowego przerwania robót, Wykonawca zabezpieczy i będzie dozorował plac budowy i poniesie wszystkie związane z tym koszty.7) Zakres prac określa w szczególności:a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,b) Projekt Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury dla potrzeb budowy placu zabaw w ramach zadań realizowanych ze środków budżetu obywatelskiego”,Uwaga:Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.W przypadku wystąpienia w Dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazw materiałów i przyjętej technologii należy je rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla zastosowanych materiałów i urządzeń, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.W przypadku przywołania w Dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszą Instrukcją dla Wykonawców, zapisami Projektu Umowy oraz pozostałą Dokumentacją stanowiącą integralną część SWZ.

Kod CPV: 45112723-9

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą lub obejmującą swoim zakresem zagospodarowanie i urządzenie placów zabaw na terenach publicznych takich jak np. parki, place, skwery, tereny przedszkoli i szkół o powierzchni minimum 150 m2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub gdy Wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów, wyżej określony warunek musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden podmiot.b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania, tj. Kierownikiem budowy (1 osoba):- posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń.- posiadającym minimum 2- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy.Uwagi:1. W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im zagraniczne uprawnienia budowlane uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, ze Wymienione warunki Wykonawca spełnił.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną