- Adres: 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 83 19 210, fax. (76) 83 19 208
- Data zamieszczenia: 2024-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW
Adres: 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
Adres email: p.info@przemkow.pl
Telefon: (76) 83 19 210
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Budowa infrastruktury na terenie gminy Przemków
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa infrastruktury na terenie gminy Przemków”.Inwestycja realizowana będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Polega na wykonaniu prac projektowych kompleksowej budowy dróg, budowy kanalizacji burzowej, sanitarnej, sieci wodociągowej i infrastruktury oświetleniowej oraz prac budowlanych w zakresie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i infrastruktury oświetleniowej na największym i wciąż rozwijającym się osiedlu domków jednorodzinnych w Przemkowie. Realizacja zadania obejmować będzie wyłącznie ETAP II i ETAP III programu funkcjonalno - użytkowegoUwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno- użytkowy ( w zakresie ETAPU II i ETAPU III) oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik do SWZ. Teren prac obejmuje osiedle Głogowskie w mieście Przemków, w powieciepolkowickim, województwo dolnośląskie, obszar objęty ETAPEM II i ETAPEM III PFU, zgodnie z rys. nr 00 Plan orientacyjny oraz rys. 02.1, 02.2, 03.1, 03.2 Plan sytuacyjny programu funkcjonalno - użytkowego.Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń następnie wykonanie robót budowlanych objętych opracowaniem wraz ze zgłoszeniem ich zakończenia, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia określonego w ETAPIE II i ETAPIE III Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU), stanowiącego załącznik do SWZ.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca powinien opracować wszystkieniezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkamitechnicznymi. Ponadto, Wykonawca powinien uzyskać w imieniu i na rzeczZamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje, zgody, które -zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – są niezbędne dla wykonania umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy.Opracowanie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu stanowi obowiązek wykonawcy. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa budowlanego, warunkami technicznymi i Polskimi Normami przenoszącymieuropejskie normy zharmonizowane. Opracowane przez Wykonawcę dokumenty wgformuły „Zaprojektuj i wybuduj” muszą obejmować zakres objęty w etapie II oraz etapie III PFU.W zakres opracowania wchodzi kompleksowa budowa dróg wraz infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Głogowskim zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Zakres prac projektowo - budowlanych dla etapu II oraz etapu III Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim.
Kod CPV: 45231300-8
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: