- Adres: 87-603 Wielgie, Starowiejska, 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0542897380, fax. 0542897795
- Data zamieszczenia: 2024-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgie
Adres: 87-603 Wielgie, Starowiejska, 8
Adres email: gmina@wielgie.pl
Telefon: 0542897380
Strona internetowa: www.wielgie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie
Opis zamówienia: W ramach inwestycji powstanie budynek, który będzie pełnił funkcję żłobka dwuoddziałowego. Wejście główne zaprojektowano od strony południowej i zadaszono przeszklonym daszkiem systemowym. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowano wyprofilowaną nawierzchnię utwardzoną umożliwiającą wygodny podjazd wózkami do budynku. Po wejściu do budynku zlokalizowano duży przedsionek, w którym przewidziano miejsce na pozostawione wózki dziecięce. Z przedsionka zaprojektowano wejście do doświetlonej światłem dziennym szatni dla dzieci. W szatni zaprojektowano przewijaki umożliwiające rozebranie dzieci młodszych, oraz szafki z ławkami dla dzieci starszych. Szatnię zaprojektowano jako przejściową z wyjściem na komunikację ogólną. Blisko strefy wejściowej zlokalizowano mniejszą salę zajęć (pom. 04) dla 10 dzieci. Zapewniono doskonałe doświetlenie światłem dziennych, ponieważ sala zlokalizowana jest od strony południowej i zachodniej. Zaprojektowano duże okna oraz drzwi przeszklone z wyjściem bezpośrednio na zewnątrz budynku. Przy Sali zajęć zlokalizowano łazienkę dla dzieci ( pom. 06), z częściowo przeszklonymi drzwiami co zapewnia podgląd opiekunom, W łazience zaprojektowano dwie dziecięce kabiny ustępowe, brodzik najazdowy, trzy umywalki dziecięce, oraz stanowisko z wanienką i przewijakiem dla dzieci małych. W łazience zapewniono także miejsce do przechowywania nocników w szafie. Z Sali zajęć zapewniono także bezpośredni dostęp do wydzielonej sali pobytu (pom.05) w której zlokalizowano łóżeczka dziecięce (10 szt.) do leżakowania i snu. Pomieszczenie oddzielono całkowicie przeszklonymi drzwiami zapewniającymi wgląd do Sali. Drugą salę pobytu dla 14 dzieci, wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami Sali pobytu do leżakowania(pom.14), oraz łazienką (pom.15) zlokalizowano w głębi korytarza, od strony północno zachodniej. Zapewniono doświetlenie światłem dziennym w sposób ponadnormatywny. Z przeprowadzonej analizy nasłonecznienia wynika że zapewniono bezpośrednie doświetlenie promieniami słonecznymi w dniach równonocy przez ponad 3 godziny, między 8.00 -16.00. Na terenie żłobka zaprojektowano również pomieszczenia wc dla personelu : wc dla osób niepełnosprawnych, pełniące również funkcję wc damskiego (pom.11), oraz wc męski wraz z przedsionkiem (pom.09 i 10). Zaprojektowano również pomieszczenie porządkowe (pom. 12), oraz magazyn (pom.07). Dla pracowników zaprojektowano pomieszczenie socjalne (pom.16), oraz pomieszczenie biurowe (17). W żłobku zaprojektowano także pomieszczenie kuchni kateringowej (pom. 18), a przy niej wydzieloną zmywalnię (pom.20), oraz pomieszczenie na odpadki z dostępem z zewnątrz (pom.21). Dostarczanie posiłków na teren żłobka będzie odbywać się z kuchni istniejącej na terenie szkoły poprzez istniejący łącznik i przedsionek dostaw. W pomieszczeniu kuchni zaprojektowano blaty robocze, lodówki, oraz strefę do wydawania posiłków. Przewidziano również zakup wyposażenia żłobka jak również wyposażenia do prowadzenia zajęć.
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w w/w okresie co najmniej jedno zamówienie (robotę) odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali co najmniej 1 robotę w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy obiektach kubaturowych o wartości min. 2 500 000,00 zł. brutto.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece na zabytkami (Dz. U. z 2022r., poz. 840 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: