Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

  • Adres: 97-415 Kluki, 88
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446315035
  • Data zamieszczenia: 2024-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

Adres: 97-415 Kluki, 88

Adres email: sekretariat@kluki.pl

Telefon: 446315035

Strona internetowa: www.kluki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka o długości 1194,20 m. Zakres robót do wykonania obejmuje budowę drogi w zakresie: - wykonania jezdni, chodnika, pobocza wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową nr 74 i placem do zawracania,- wykonania systemu odwodnienia drogi – rowu przydrożnego z przepustami pod zjazdami i przepustem pod koroną drogi,- przebudowy i budowy zjazdów z przedmiotowej drogi.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:- rozbiórka ogrodzeń zlokalizowanych w obecnym pasie drogowym,- ustawienie ogrodzeń z siatki w granicy pasa drogowego,- wykonanie oznakowania pionowego,- wykonanie oznakowania poziomego i urządzeń BRD (bezpieczeństwa ruchu drogowego),- usunięcie drzew zlokalizowanych w projektowanym pasie drogowym,- usunięcie wszelkich pni, korzeni oraz pozostałości po wycince, także po wycince przez Lasy Państwowe, - przycięcie wszystkich gałęzi na wysokość 4,2 m nad obszarem korony drogi,- nasadzenie zastępczeSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ:1) Projekcie budowlanym,2) Projekcie architektoniczno – budowlanym,3) Projekcie zagospodarowania terenu,4) Projekcie technicznym, 5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej jako: „STWiOR”),6) Przedmiarze robót, 7) Projekcie stałej organizacji ruchu.Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 586.2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.Uwaga: W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi przebudowa sieci wodociągowej, która zostanie zlecona odrębnym zamówieniem o udzielenie zamówienia. Niniejsze zamówienie należy wykonać po przebudowie sieci wodociągowej, która planowana jest do wykonania do 30.06.2025 r.Powyższe dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

Kod CPV: 45233140-2

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz2) spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto, składającej się z nawierzchni asfaltowej – warstwy wiążącej i ścieralnej – o powierzchni minimum 6 000 m2 każda oraz chodnika z kostki betonowej o powierzchni minimum 2 000 m2.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych w postępowaniu według Załącznika nr 6 do SWZ.b) Przewidziana przez Wykonawcę osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada uprawnienia ww. zakresie robót budowlanych w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i może pełnić funkcję kierownika budowy w myśl obowiązujących przepisów prawa. Osoba powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2024 r. poz. 725) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie Przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551). Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. 2023 poz. 334).Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonegow postępowaniu wykazu osób, według Załącznika nr 7 do SWZ.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy.W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzpi Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną