Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino – Etap I

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552472401, fax. 552472405
  • Data zamieszczenia: 2024-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3

Adres email: urzad@miastonowydwor.pl

Telefon: 552472401

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Budowa drogi gminnej ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino – Etap I

Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino – Etap I”.Zakres prac obejmuje przebudowę drogi ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino, na odcinku ok. 210 mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejąca droga posiada nawierzchnię z płyt betonowych typu yomb w układzie dwuśladowym o szerokości zmiennej około 3,00. W pasie drogowym występuje sieć wodociągowa, teletechniczna, elektroenergetyczna i oświetlenie drogowe. Projektowany odcinek drogi przewidziano do wykonania jako nawierzchnię z płyt żelbetowych pełnych. Szerokość drogi wyniesie 4,5m.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:• rozebranie istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów,•wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z płyt betonowych drogowych,•wykonanie wypełnień między płytami z betonu,•wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa,•wykonanie stałej organizacji ruchu,•wycinka drzew kolidujących z inwestycją,•pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.2.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje także:1)kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentację projektową pn.: „Budowa drogi gminnej ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino – Etap I”, a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,2)wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,3)wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanychz dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,4)zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,5)zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,6)wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,7)oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,8)przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,9)zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych,10)informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,11)udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy,12)umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,13)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,14)strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,15)zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,16)prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,17)oznakowanie robót,18)niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,19)oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,20)opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,21)powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,22)realizacja robót zgodnie z harmonogramem,23)zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,24)uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,25)Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,26)organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;27)wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego narealizację tych poleceń,28)wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,29)przygotowanie rozliczenia końcowego robót,30)skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,31)zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,32)wykonanie oraz montaż stojącej tablicy informacyjnej o sfinansowaniu zadania ze środków budżetu Województwa Pomorskiego o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Wzór projektu tablicy nie podlega modyfikacji i zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.

Kod CPV: 45000000-7

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną